Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aansluitenb slimme stekkers - home automation

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aansluitenb slimme stekkers - home automation

    Het wil me niet lukken. De TP Link apparaten blijven 5Ghz wifi netwerk leveren terwijl voor het verbinden van home automation er 2.4 Ghz nodig is. Iemand een slimme tip om die frequentie even n uurtje naar omlaag te krijgen?

  • #2
    Ik heb geen TP Link, maar ik maak mij sterk dat TP link netwerk apparatuur bouwt die ook 2,4 Ghz communicatie ondersteunt. Ik weet natuurlijk niet of de 2,4 Ghz radio uitgeschakeld kan worden. Hoe weet je dat 2,4 Ghz netwerk niet aanwezig is?
    Laatst bewerkt door spunsjketa; 15 Dec 2023, 13:13.

    Reageer


    • #3
      Gangbaar is dat je in de UI van de devices 2,4 en 5 aan en uit kunt zetten.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht
        Ik heb geen TP Link, maar ik maak mij sterk dat TP link netwerk apparatuur bouwt die ook 2,4 Ghz communicatie ondersteunt. Ik weet natuurlijk niet of de 2,4 Ghz radio uitgeschakeld kan worden. Hoe weet je dat 2,4 Ghz netwerk niet aanwezig is?
        die frequentie kan je bij de wifi netwerk instellingen bijv op je telefoon zien. Als ik maar ver genoeg in een hoekje op zolder ga zitten, pikt ie vanzelf wel het signaal op via de 2.4 frequentie, maar zodra ik dan weer in de buurt van de locatie van de slimme stekker kom, schakelt het wifi signaal weer over.
        Maar goed nieuws; ik was oorspronkelijk afgegaan op de opmerking van de installateur dat alleen 5Ghz werd ondersteunt met die apparatuur, maar verder zoekend en klikkend kom ik toch bij een selectie-menu uit. Dus case closed;
        merci

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Gangbaar is dat je in de UI van de devices 2,4 en 5 aan en uit kunt zetten.
          Dank je Koeba, jouw antwoord zetten me toch op het spoor om binnen de support appp van de apparaturu door te klikken en heb t menu uiteindelijk toch gevonden. Dank daarvoor

          Reageer


          • #6
            CAse closed - opgelost

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X