Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Deco X20 met Deco M9

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Deco X20 met Deco M9

    Voor mijn nieuwe glasvezelverbinding krijg ik 3x Deco X20 in bruikleen. Ik heb van mijzelf al 3x Deco M9 in mijn huis geïnstalleerd.

    De X20 zijn nieuwer en kunnen sneller internet verspreiden (denk ik?). Is het verstandig met de X20 een netwerk aan te leggen, en eventueel aan te vullen met de M9? Of is een X20 netwerk helemaal overbodig en kan ik mijn M9 netwerk behouden. Of kan ik de M9 beter verkopen?

  • #2
    Dat bruikleen moet je vertalen als huur, na 3 maanden ga je ervoor betalen.
    Snel internet is leuk, maar wanneer je met Wifi werkt, dan is je hardware de grens.
    Hier heb ik één laptop die 300MB haalt en één laptop die (maar) 100MB haalt.
    Een antiek exemplaar haalt zelfs maar 50MB, en dat is te merken, maar het verschil tussen 100MB en 300MB is niet te merken, de meeste servers kunnen dat ook niet leveren naar jou toe.
    Test het eens uit en kijk of je het verschil merkt met b.v. een tijdelijke kabel aansluiting, dan kan je bepalen of je geld hiervoor over hebt.
    Werk je bedraad, dan gaat mijn verhaal niet op :-)

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X