Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe het beste de (zogenaamde) gratis Deco M5's terugsturen naar Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe het beste de (zogenaamde) gratis Deco M5's terugsturen naar Delta?

    Hoe kan ik het beste de (zogenaamde) gratis (3x) Deco M5's terugsturen naar Delta, ik gebruik deze niet (*) omdat deze niet geschikt zijn achter het Delta Gigabit systeem (in mijn geval 2Gb), ik heb zelf 2 stuks TP-link X50-PoE aangeschaft...
    De Deco's M5 van Delta zijn trouwens niet gratis, na de afloop van de aanbieding/korting die je krijgt bij Delta moet je gewoon € 3 / maand betalen voor de 'huur' van de door hun in bruikleen geleverde Deco's M5 !

    (*) De door mij ontvangen Deco's M5 zijn nog nieuw én zitten nog in de gesealde verpakking!

  • #2
    Zie :

    https://www.delta.nl/klantenservice/...e/retourneren/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Duidelijk, dankjewel (y)

      Reageer


      • #4
        Vergeet niet om aan Delta door te geven dat je de set wil terugsturen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door PH2M Bekijk bericht
          Hoe kan ik het beste de (zogenaamde) gratis (3x) Deco M5's terugsturen naar Delta, ik gebruik deze niet (*) omdat deze niet geschikt zijn achter het Delta Gigabit systeem (in mijn geval 2Gb), ik heb zelf 2 stuks TP-link X50-PoE aangeschaft...
          De Deco's M5 van Delta zijn trouwens niet gratis, na de afloop van de aanbieding/korting die je krijgt bij Delta moet je gewoon € 3 / maand betalen voor de 'huur' van de door hun in bruikleen geleverde Deco's M5 !

          (*) De door mij ontvangen Deco's M5 zijn nog nieuw én zitten nog in de gesealde verpakking!
          Vind ik wel een goede 👍De Deco's M5 van Delta zijn trouwens niet gratis, na de afloop van de aanbieding/korting die je krijgt bij Delta moet je gewoon € 3 / maand betalen voor de 'huur'

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
            Vergeet niet om aan Delta door te geven dat je de set wil terugsturen.
            Overigens wanneer je de wifispots gratis wil houden dan loont het om te bellen voor verlenging en jezelf vast te leggen voor een jaarabo.
            Dan willen ze dat nog wel eens doen onder dezelfde condities die je eerder had (dus ook verlening van de gratis wifispots)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Overigens wanneer je de wifispots gratis wil houden dan loont het om te bellen voor verlenging en jezelf vast te leggen voor een jaarabo.
              Dan willen ze dat nog wel eens doen onder dezelfde condities die je eerder had (dus ook verlening van de gratis wifispots)
              De topicstarter kán ze blijkbaar niet gebruiken......had je alles weer eens niet gelezen...?
              Groot gelijk dat hij die dingen terug wil sturen.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                De topicstarter kán ze blijkbaar niet gebruiken......had je alles weer eens niet gelezen...?
                Groot gelijk dat hij die dingen terug wil sturen.
                Zeker wel,maar ik reageer op het zogenaamd gratis. Verder bepaal ik zelf wel wanneer en hoe ik reageer.

                Reageer


                • #9
                  Zeker wel,maar ik reageer op het zogenaamd gratis. Verder bepaal ik zelf wel wanneer en hoe ik reageer. bor de wolf

                  Jij hebt niks te bepalen op deze site ,dat denk je

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Zeker wel,maar ik reageer op het zogenaamd gratis. Verder bepaal ik zelf wel wanneer en hoe ik reageer.
                    Zeker wel, dat je dus (weer) niet ontopic bezig was/bent, waarvan de vraag duidelijk over hóe iets terugsturen gaat.
                    Maar als jij je geroepen voelt om de nadruk op 'gratis' te leggen: het terug sturen is zéker wel gratis🤣🤣
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Zeker wel, dat je dus (weer) niet ontopic bezig was/bent, waarvan de vraag duidelijk over hóe iets terugsturen gaat.
                      Maar als jij je geroepen voelt om de nadruk op 'gratis' te leggen: het terug sturen is zéker wel gratis🤣🤣
                      Je zit er helaas naast. Maar jij bepaald het hier niet. Dat kwartje wil niet vallen?
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Nov 2023, 18:39.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Je zit er helaas naast. Maar jij bepaald het hier niet. Dat kwartje wil niet vallen?
                        Ik bepaal hier niets, net zo min als jij.
                        Het verschil is, dat jij het helemaal niét door hebt.
                        Sterkte verder met je gez***r.

                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                          Ik bepaal hier niets, net zo min als jij.
                          Het verschil is, dat jij het helemaal niét door hebt.
                          Sterkte verder met je gez***r.
                          Hou dan je waffel wanneer je hier niets bepaald. Hier zijn de forumleden klaar mee.

                          Reageer


                          • #14
                            wat fijn die vijandigheid tegen elkaar weer....hou nou eens op en reageer volwassen op een topic in plaats van elkaar af te zeiken, probeer elkaar nu eens te helpen,,,,

                            Reageer


                            • #15
                              Biet’n ak’n aaie?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X