Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Apparaat toegankelijk maken voor zowel regulier als guest wifi

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Apparaat toegankelijk maken voor zowel regulier als guest wifi

    Hoi,

    Omdat ik mijn woning af en toe verhuur via airbnb heb ik op het Delta modem zowel een regulier accesspoint ingesteld als een guest access point. Via de regulier ssid kom je op een intern netwerk en kun je overal bij in huis. Via de guest ssid kun je alleen het internet op en kun je bijv niet mijn slimme thermostaat instellingen veranderen. Nu zou ik een chromecast voor zowel onszelf als voor onze gasten bruikbaar willen maken. Hoe zou ik dat in kunnen stellen op het delta modem?

    Ivo

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door ivo Bekijk bericht
    Hoi,

    Omdat ik mijn woning af en toe verhuur via airbnb heb ik op het Delta modem zowel een regulier accesspoint ingesteld als een guest access point. Via de regulier ssid kom je op een intern netwerk en kun je overal bij in huis. Via de guest ssid kun je alleen het internet op en kun je bijv niet mijn slimme thermostaat instellingen veranderen. Nu zou ik een chromecast voor zowel onszelf als voor onze gasten bruikbaar willen maken. Hoe zou ik dat in kunnen stellen op het delta modem?

    Ivo
    Uiteraard kun je in ieder apart netwerk een Chromecast hangen, ze zien elkaar immers toch niet.

    Instellen kun je gewoon doen met de Google Home app per netwerk.

    Reageer


    • #3
      Is het met bepaalde routering niet mogelijk met 1 chromecast? Qua kosten nog wel te doen maar het kost een hdmi poort ook, en er is ook nog een Sonos speaker die ik beschikbaar zou willen maken via beide.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ivo Bekijk bericht
        Is het met bepaalde routering niet mogelijk met 1 chromecast? Qua kosten nog wel te doen maar het kost een hdmi poort ook, en er is ook nog een Sonos speaker die ik beschikbaar zou willen maken via beide.
        Nee, het zijn twee gescheiden netwerken die dus elkaar apparaten niet kunnen gebruiken.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X