Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi werkt niet meer

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi werkt niet meer

    De wifi is een aantal dagen geleden uitgevallen. Ineens was er geen verbinding meer met de iphone.
    Weet iemand hoe ik de verbinding weer kan terug krijgen?

  • #2
    Alles uitzetten, alle verbindingen nakijken en opnieuw opstarten.
    Helemáál geen wifi of alleen op je I-ding?
    Vraag Delta ook voor check op je internetverbinding.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Is alleen op de iphone.
      Alles uitzetten , verbindingen nagekeken en opnieuw opstarten maakt geen verschil.
      Toch maar contact opnemen met Delta.
      Bedankt voor de reactie.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
        Is alleen op de iphone.
        Alles uitzetten , verbindingen nagekeken en opnieuw opstarten maakt geen verschil.
        Toch maar contact opnemen met Delta.
        Bedankt voor de reactie.
        Als je internetverbinding goed is, ligt het waarschijnlijk aan je iphone. Geen idee of Delta daar iets aan kan doen.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
          Is alleen op de iphone.
          Alles uitzetten , verbindingen nagekeken en opnieuw opstarten maakt geen verschil.
          Toch maar contact opnemen met Delta.
          Bedankt voor de reactie.
          misschien iets van vliegtuigmodus per ongeluk aangezet? Als je naar instellingen -> wifi gaat staat er wel een blauw vinkje bij het eigen wifinetwerk? Anders opnieuw verbinden of eens testenmet het netwerk van de buren (als je het wachtwoord weet)

          succes!

          Reageer


          • #6
            Misschien ligt het probleem niet bij de wifi, maar bij de webhosting? Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo goed thuis in webhosting. Mijn sterke punten liggen meer in klantcontact en verkoop. Maar ik heb het voor je navraag gedaan bij enkele collega's die er verstand van hebben. Hun advies is om voor jouw poëziewebsite te kiezen voor een netherlands vps dat zou de beste optie zijn gezien jouw wensen. Wat betreft de prijs, dat is uiteraard afhankelijk van je eigen budget en vereisten. Ik raad je aan om verschillende aanbieders te vergelijken om de prijs-kwaliteit verhouding te vinden die het beste bij je past. Laat het me weten als je nog andere vragen hebt! Ik help je graag verder, ondanks mijn beperkte technische kennis over webhosting.
            All of our Cheap Netherland VPS plans come with unlimited bandwidth. Your Amsterdam VPS server is completely under your control - Start Now!
            Laatst bewerkt door NelisBrunink; 3 Oct 2023, 17:31.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X