Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wi-Fi radio down

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wi-Fi radio down

    Sinds een aantal dagen geregeld verlies van het Wifi signaal maar sinds gisteravond helemaal geen wifi meer te vinden..
    Bedraad geen probleem en een goede verbinding.
    Bij inloggen in het modem zag ik dat de wifi radio down is, een knop om ze terug aan te zetten kan ik niet vinden.
    Nu heb ik vanochtend meermaals contact gehad met de klantenservice en hun hebben de modem een aantal keer op afstand gereboot wat uiteindelijk tot niets geleid heeft.. ook werd ik geregeld uit de chat gegooid waardoor ik opnieuw kon beginnen met uitleggen van het probleem.
    Ik kom er zelf niet uit misschien dat hier iemand is die me verder kan helpen?

    Betreft een Sagemcom F@ST 3890v3 Delta.

  • #2
    Heb je recent instellingen aangepast?
    Je kunt nog een factory reset proberen, maar met je verhaal dat het steeds slechter werd en nu niets meer, vrees ik dat dit modem defect is. De klantenservice kan je helpen met een afspraak om het modem om te laten wisselen.
    De factory reset kan via de webinterface in het modem of via het kleine knopje achterop het modem, als je instellingen aangepast hebt die wel even vooraf noteren. Het kleine resetknopje moet je enige seconden ingedrukt houden tot veel ledjes aan gaan.

    Reageer


    • #3
      Dank voor je bericht.

      Factory reset heeft geen uitkomst geboden, maandagmorgen neem ik contact op met de klantenservice.

      Reageer


      • #4
        Vandaag ook open: https://www.delta.nl/klantenservice/ (helemaal rechtsonder op deze pagina de telefoonnummers/openingstijden)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X