Ik ben aangesloten bij diverse consumentenpanels zoals GfK e.a.
Bij deze panels kan ik via de link in de e-mails de enquêtes invullen en ook via de website van het panel, echter bij de aanvullende diensten zoals de cadeaushops van deze panels kan ik dan niet meer inloggen.
Meestal vul ik deze enquêtes in via mijn laptop en Wifi, echter als ik deze invul met mijn smartphone en buiten Wifi dan kan ik de aanvullende diensten wel benaderen.
uiteraard zou ik de laptop bedraad aan het modem kunnen koppelen, maar dat is volgens mij niet de oplossing.
Een tweetal meldingen:
1. Er is helaas iets misgegaan. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de helpdesk
2. Deze dienst is niet beschikbaar in het land van waaruit u ons heeft benaderd
Heeft iemand ervaring hiermee en wat is de oplossing?
Bij deze panels kan ik via de link in de e-mails de enquêtes invullen en ook via de website van het panel, echter bij de aanvullende diensten zoals de cadeaushops van deze panels kan ik dan niet meer inloggen.
Meestal vul ik deze enquêtes in via mijn laptop en Wifi, echter als ik deze invul met mijn smartphone en buiten Wifi dan kan ik de aanvullende diensten wel benaderen.
uiteraard zou ik de laptop bedraad aan het modem kunnen koppelen, maar dat is volgens mij niet de oplossing.
Een tweetal meldingen:
1. Er is helaas iets misgegaan. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de helpdesk
2. Deze dienst is niet beschikbaar in het land van waaruit u ons heeft benaderd
Heeft iemand ervaring hiermee en wat is de oplossing?
Reageer