Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

consumentenpanels geven vreemde meldingen via Wifi

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • consumentenpanels geven vreemde meldingen via Wifi

    Ik ben aangesloten bij diverse consumentenpanels zoals GfK e.a.
    Bij deze panels kan ik via de link in de e-mails de enquêtes invullen en ook via de website van het panel, echter bij de aanvullende diensten zoals de cadeaushops van deze panels kan ik dan niet meer inloggen.
    Meestal vul ik deze enquêtes in via mijn laptop en Wifi, echter als ik deze invul met mijn smartphone en buiten Wifi dan kan ik de aanvullende diensten wel benaderen.
    uiteraard zou ik de laptop bedraad aan het modem kunnen koppelen, maar dat is volgens mij niet de oplossing.

    Een tweetal meldingen:
    1. Er is helaas iets misgegaan. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met de helpdesk
    2. Deze dienst is niet beschikbaar in het land van waaruit u ons heeft benaderd

    Heeft iemand ervaring hiermee en wat is de oplossing?

  • #2
    Kan het gebruik van een VPN in uw netwerk thuis de oorzaak zijn?

    Reageer


    • #3
      Kijk eens naar je IP-adres. Ik heb het zelfde probleem. Namelijk een in Amerika geregistreerd adres. Delta doet hier niets aan alleen de naam van de woonplaats veranderen verder blijft het een vreemd nummer. Ik overweeg dan ook te stoppen met Delta Media. Ben hier al bijna een jaar over bezig.

      Reageer


      • #4
        [email protected] Het is niet verstandig om je mailadres als nick te gebruiken op een forum. Hierdoor kan je meer spam krijgen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht
          Kan het gebruik van een VPN in uw netwerk thuis de oorzaak zijn?
          Nee, ik gebruik geen VPN. Daar kan het dus niet aan liggen.

          @bjcpolderm
          Het blijkt dat de server in Zweden staat. Inmiddels heb ik antwoord gekregen van een van de klantenpanels en deze stelde voor om niet via WiFi te communiceren maar via het mobiele telefoonnetwerk 4G of 5G. Dat werkt. Zij werkten alleen met Nederlandse IP-adressen en niet met buitenlandse IP-adressen en dat kan ik begrijpen uit privacy- en andere redenen.
          Ik heb de indruk dat Delta hier ook geen afdoende oplossing voor aanbied, want het zal natuurlijk wel goedkoper zijn om de servers in het buitenland neer te zetten. Antwoord via dit forum krijg je ook niet van Delta. Zeer slechte klantenservice. Een e-mailadres van Delta is op de website niet vindbaar en je moet maar chatten of via Facebook messenger communiceren of per telefoon. Sta je 3 kwartier in de wacht en lopen de kosten lekker op voor mij als klant.
          ​​​​​​​Overweeg ook om per einde contract op te zeggen bij Delta en naar een andere provider te verkassen. Hopelijk hebben die een betere klantenservice.

          Reageer


          • #6
            HubH
            En ls je nu eens juist wel een VPN zou gaan gebruiken? Natuurlijk wel eentje met een server in Nederland. Dan heb je een Nederlands IP-adres en zou je probleem dus opgelost moeten zijn.
            https://www.vpngids.nl/beste-vpn/gratis-vpn/
            https://www.vpngids.nl/reviews/
            Laatst bewerkt door JanPietJoris; 19 Jan 2023, 23:48.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door HubH Bekijk bericht
              Een e-mailadres van Delta is op de website niet vindbaar en je moet maar chatten of via Facebook messenger communiceren of per telefoon. Sta je 3 kwartier in de wacht en lopen de kosten lekker op voor mij als klant.
              Overweeg ook om per einde contract op te zeggen bij Delta en naar een andere provider te verkassen. Hopelijk hebben die een betere klantenservice.
              Het e-mailadres is : [email protected]

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X