Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi-netwerk foetsie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi-netwerk foetsie

    Goedemiddag,

    Van de één op de andere dag is mijn wifi-netwerk verdwenen. Op geen enkel apparaat is mijn wifi-netwerk te vinden.
    Ik heb alle stekkers al uit mijn modem getrokken, gereset, opnieuw opgestart, wifi-netwerk opnieuw toegevoegd maar niets heeft geholpen.
    (Ik heb nog zo'n donkergrijs modem.)
    Wie heeft de oplossing?

  • #2
    Misschien te simpel gedacht maar als heteen EPC3940 modemis zit er ook aan de achterkanteen kleine switch waarmee je wifi aan enuit kan zetten.

    Reageer


    • #3
      Hoi reddwarf, die had ik al gevonden. Was het eerste wat ik heb gedaan; die switch meermalen aan- en uitgezet. Heeft helaas niet geholpen.

      Reageer


      • #4
        Als je zeker weet dat het nertwerk actief is in de comfiguratie, de schakelaar aan staat en je op geen enkel device het netwerk ziet dan lijkt het modem defect en is het raadzaam dit via de helpdesk van Delta te regelen. Een ander nieuw type modem kan toch geen kwaad.

        Laatste vraag, geen rare tekens of andere zaken gebruikt in de WiFi netwerknaam?

        Reageer


        • #5
          Heet gewoon DELTA WifiSpots en staat wel bij mijn instellingen maar is op geen enkel apparaat meer zichtbaar.
          Op laptop krijg ik de melding "buiten bereik".


          Reageer


          • #6
            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: wifispots.jpg
Bekeken: 696
Grootte: 23,2 Kb
ID: 231247 Heb je geen mailtje gehad?
            Delta is vanaf 1 juli 2022 gestopt met Wifispots.
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door Ptrol; 9 Jul 2022, 19:11.

            Reageer


            • #7
              Diti is dus niet jouw WiFi-netwerk, En En. DELTA WifiSpots was bedoeld om buiten de deur verbinding te kunnen maken met WiFi.

              Voor je eigen huis heb je je eigen WiFi-netwerk. Dat geeft een hogere snelheid dan DELTA WifiSpots bovendien.

              Reageer


              • #8
                Ik vind wifi spots ook erg achterhaald hoor. De Caiway klanten ( ook Deltanetwerk) hebben dit bijvoorbeeld nooit gehad.

                Reageer


                • #9
                  Mijn wifi-netwerk was half juni al foetsie, dus voordat de wifispots verdwenen. Feit blijft dat er geen enkel wifi-netwerk te detecteren is op mijn apparaten, ook mijn "eigen" wifi-netwerk niet (wel die van de buren). De man die mijn modem heeft geïnstalleerd heeft mij geen username en password van mijn modem doorgegeven.
                  Ik kan niet inloggen op http://192.168.11.1 want ik weet mijn username en password niet. Ik heb alles al geprobeerd: beheer, zeelandnet. admin, zonder wachtwoord, hoofd e-mailadres zonder @zeelandnet.nl, keycode van het modem, delta-inloggegevens, etc. maar ik kan niet inloggen. Waar kan ik mijn username en password van mijn modem vinden? (de meeste links op het forum werken niet meer).

                  Reageer


                  • #10
                    Er zijn verschillende Topics weggehaald.WAAROM???Mag de waarheid niet verteld worden.Dat Delta niet deugt.Dat er op verschillende zenders allemaal gekleurde bokken te zien zijn.En niet is om aan te kijken.Wat een service zeg.Er klopt geen KL,,,ten van.En Delta doet er ook niets aan.Monteur sturen en dan nog betalen ook.Schandalig.De monteur moet het bij alle mensen na komen kijken.Wij kunnen op verschillende kanalen geen TV kijken.Wanneer word dat eens nagekeken??

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door En. En. Bekijk bericht
                      Ik kan niet inloggen op http://192.168.11.1 want ik weet mijn username en password niet. Ik heb alles al geprobeerd: beheer, zeelandnet. admin, zonder wachtwoord, hoofd e-mailadres zonder @zeelandnet.nl, keycode van het modem, delta-inloggegevens, etc. maar ik kan niet inloggen. Waar kan ik mijn username en password van mijn modem vinden? (de meeste links op het forum werken niet meer).
                      Kijk eens op de zij- of onderkant van je modem.

                      Reageer


                      • #12
                        Ja heb ik gedaan en daar staat alleen een key-code op (wachtwoord neem ik aan), geen username.

                        Reageer


                        • #13
                          Welk modem heb je?

                          Reageer


                          • #14
                            EPC3940
                            SSID = 1935D2 maar dat wordt niet herkend als username.

                            Reageer


                            • #15
                              Standaard is het dit :

                              a.
                              Start uw internetbrowser en voer in de adresbalk het volgende in:
                              http://192.168.11.1 en druk vervolgens op Enter.
                              b.
                              Vul bij “Username” in:
                              beheer
                              c.
                              Vul bij “Password” in:
                              zeelandnet
                              d.
                              Klik op “Log in” of druk op Enter.
                              N.B
                              Het kan in enkele gevallen voorkomen dat u een foutmelding krijgt bij inloggen.
                              Laat het “Password” dan leeg, u vult niets in. Klik vervolgens ook op “Log in”
                              of druk op Enter.
                              e.
                              De eerste keer dat u inlogt komt u op de pagina die aangeeft dat u vanwege
                              beveiligingsredenen uw wachtwoord dient aan te passen. Wij raden aan om
                              dit te doen. U kunt de gekozen “Username” en “Password” opschrijven op de
                              achterkant van deze installatiehandleiding

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X