Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TP Link Deco X60

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TP Link Deco X60

    Overgestapt naar een tp link mesh x60 wifi systeem. Voor zover werkt het prima.
    De vraag is dat je een naam opgeeft voor je Wifi. Dit is dan geldig voor het 2,4 en 5 ghz netwerk.
    In huis heb ik rond de 40 apparaten die gebruik maken van wifi, en de meeste op 5 ghz.
    Het opnieuw koppelen van apparaten die gebruik maken van 5 ghz was dit geen probleem, maar voor de iets oudere apparaten die gebruik maken van de 2,4 ghz band is het wel een probleem…
    Dus ik dacht slim te zijn en maakte een gastnetwerk aan, waarbij ik de 5 ghz band deed uitzetten. Naam van het netwerk was hetzelfde als voorheen.
    Toen ik dat gedaan had, kreeg ik meldingen via de deco app binnen van deze oudere apparaten, en dus dacht ik dat het goed was….
    Maar de snelheid op het echte wifi netwerk kelderde in mekaar.
    Dus de oplossing was niet zo slim, maar hoe kan je dan 2 verschillende netwerken maken met een als naam wifi 2,4 ghz, en de andere wifi 5 ghz. Voorheen altijd zo gehad en alles werkte prima…

  • #2
    Het schijnt dus niet te kunnen met een Deco :

    https://community.tp-link.com/en/hom...replyId=544500

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fvdboorn Bekijk bericht
      Het opnieuw koppelen van apparaten die gebruik maken van 5 ghz was dit geen probleem, maar voor de iets oudere apparaten die gebruik maken van de 2,4 ghz band is het wel een probleem…
      Verklaar je eens nader, waarom is het koppelen van de 2.4 ghz apparaten een probleem?
      Ik heb hier ook een Deco set, met 1 SSID die zowel mijn 2.4 als 5 ghz apparaten in huis bedient. Op de pc's en laptops in huis heb ik hard de 5 ghz band geforceerd (bij de eigenschappen van de netwerkkaart). Een 2.4 ghz apparaat kiest zelf die 2.4 ghz band. Ik heb er geen problemen mee ondervonden.

      Reageer


      • #4
        The scoring system in Snow Rider is tied to speed and precision. The faster players navigate the slopes without colliding with obstacles, the higher their score.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X