Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet werkt niet of cisco epc 3940

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet werkt niet of cisco epc 3940

    Heb het modem van stroom afgehaald, alles opnieuw aangesloten maar het 'online' lampje gaat niet branden. Ook gereset met de knop met pijltjes bovenop maar werkt ook niet. Ik heb iets gelezen over een 'harde reset' maar durf dit niet aan omdat ik de inloggegevens van het modem niet meer heb.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door loebaslewis Bekijk bericht
    Heb het modem van stroom afgehaald, alles opnieuw aangesloten maar het 'online' lampje gaat niet branden. Ook gereset met de knop met pijltjes bovenop maar werkt ook niet. Ik heb iets gelezen over een 'harde reset' maar durf dit niet aan omdat ik de inloggegevens van het modem niet meer heb.
    Hi loebaslewis , zie je mogelijkheid om contact te leggen met de klantenservice via LiveChat of Whatsapp? Er kan dan direct actie worden ondernomen om na te zien wat er mis gaat op jouw adres.

    Reageer


    • #3
      Als je Cisco router epc 3940 terugzet naar de fabrieksinstellingen dan kun je de gegevens van die router in die fabrieksinstellingen modus terugvinden op een sticker aan de onderkant van de "voet' van de router. Middels die instellingen kun je dan weer toegang krijgen tot jouw router om deze opnieuw in te stellen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X