Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan IP niet configuren; wat is de oplossing

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan IP niet configuren; wat is de oplossing


  • #2
    uitleg van TP-Link.

    Reageer


    • #3
      Niet echt handig. In verband met de transparantie DHCP uitzetten op de actieve modem/router en DHCP laten uitgeven door de router die er achter zit.
      Het netwerk dat volgens anbrobra lokaal actief zou zijn, werkt zo inderdaad niet.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
        We hebben boven een router staan die nu als modem gebruikt wordt. Dit naast de modem van ZeelandNet.
        Een router kun je niet als modem gebruiken tenzij het een modem/router is. TPlink maakt routers en modems, dus ik denk dat het goed is dat je eerst even duidelijker omschrijft over welke hardware het gaat (merk en type van beiden). Welke van beiden actief is verbonden met de Zeelandnet aansluiting?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Niet echt handig. In verband met de transparantie DHCP uitzetten op de actieve modem/router en DHCP laten uitgeven door de router die er achter zit.
          Ik adviseer om DHCP uit te zetten op de TP-Link. Niet op wat de 'EPC' wordt genoemd. Dat is immers de modem-router van DELTA. Die zou ik gewoon zo laten.
          Ik denk dat je het met me eens bent

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Ik denk dat je het met me eens bent
            Er zijn altijd een aantal scenario's die je kunt volgen. Voor mij is de probleemstelling nog te vaag om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oeps.... kabel in WAN poort gedaan..... moest niet....
              Het was idd een access point.
              Bedankt voor het meedenken.

              Reageer


              • #8
                Ethernet doesn't have a valid IP configuration how do I fix this. And yes I tried IP config release and renew and nothing works. Can someone please help me?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door AliciaLloyd Bekijk bericht
                  Ethernet doesn't have a valid IP configuration how do I fix this. And yes I tried IP config release and renew and nothing works. Can someone please help me?
                  UTP-kabel verbinding kapot? Misschien kun je bellen met 0118-225575

                  UTP cable connection broken? Maybe you can call 0118-225575

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X