Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verschil in vermelde WIFI status in GENEXIS router bij draadloos status en netwerk interface statistieken

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verschil in vermelde WIFI status in GENEXIS router bij draadloos status en netwerk interface statistieken

    Waarom is er verschil in de vermelde WIFI status in de GENEXIS router als je draadloos status met de netwerk interface statistieken vergelijkt?
    Bij de draadloos status zijn beide wireless ports groen en actief en ga je naar de netwerk interface statistiek dan staan beide 2,5/5GHz op rood "niet actief". Of heeft het een niets te maken met het ander?

  • #2
    Waarschijnlijk hoort er iets te staan van "up" maar waarom is me onduidelijk.
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
      Of heeft het een niets te maken met het ander?
      Zou het kunnen dat de een de poortstatus weergeeft en de andere de kanaalstatus?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Waarschijnlijk hoort er iets te staan van "up" maar waarom is me onduidelijk.
        Dat is interessant om te weten. Dan functioneert er blijkbaar in de router iets niet helemaal lekker.
        Ik heb toch al een beetje het idee dat het een heel matige router is qua kwaliteit. Met m'n V10 KPN modem had ik in mijn huis met houten vloeren praktisch overal goed tot redelijke WIFI met de antennes die er standaard in zitten. Maar met deze valt het signaal al op een afstand van hemelsbreed 5 meter zowel horizontaal en met name verticaal frequent helemaal weg. Ik heb m'n eerste AP al moeten installeren.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Zou het kunnen dat de een de poortstatus weergeeft en de andere de kanaalstatus?
          Dat is natuurlijk ook mogelijk, dat zullen waarschijnlijk twee verschillende zaken zijn. Ik kon niet zo snel vinden wat WIFI poorten precies inhouden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht

            Dat is interessant om te weten. Dan functioneert er blijkbaar in de router iets niet helemaal lekker.
            Ik heb toch al een beetje het idee dat het een heel matige router is qua kwaliteit. Met m'n V10 KPN modem had ik in mijn huis met houten vloeren praktisch overal goed tot redelijke WIFI met de antennes die er standaard in zitten. Maar met deze valt het signaal al op een afstand van hemelsbreed 5 meter zowel horizontaal en met name verticaal frequent helemaal weg. Ik heb m'n eerste AP al moeten installeren.
            Je zou ook nog kunnen denken aan de standaard oplossing die Delta voor slechte WiFi aanbied.

            Het kost uiteraard wel wat geld.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X