Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TP Link

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TP Link

    Ik probeer al urenlang de zogenaamde wifi ex-tender van zeelandnet te installeren. Het lukt me niet ondanks het zorgvuldig volgen van de handleiding. Dus zou ik graag een monteur zien, maar ik kreeg als antwoord op mijn eerdere vraag dat ik kan chatten met een medewerker. Ik heb al zoveel tijd besteed, ik zou graag willen dat jullie dit oplossen. En anders stuur ik hem maar terug.
    Ik kan alleen een monteur bestellen als ik een of ander nummer heb. Het hoeft niet gratis!
    Begint
    30 Jun 2020
    Eindigt
    30 Jun 2020

  • #2
    Je zou natuurlijk ook hier kunnen aangeven wat er mis gaat. Er is wellicht hier iemand die je op weg kan helpen.
    "het lukt mij niet....."is niet voldoende info.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Hoefnagels Bekijk bericht
      Ik probeer al urenlang de zogenaamde wifi ex-tender van zeelandnet te installeren. Het lukt me niet ondanks het zorgvuldig volgen van de handleiding. Dus zou ik graag een monteur zien, maar ik kreeg als antwoord op mijn eerdere vraag dat ik kan chatten met een medewerker. Ik heb al zoveel tijd besteed, ik zou graag willen dat jullie dit oplossen. En anders stuur ik hem maar terug.
      Ik kan alleen een monteur bestellen als ik een of ander nummer heb. Het hoeft niet gratis!
      Heb je niet iemand in de buurt of in de vrienden/familie/kennissenkring die hiermee kan helpen? En het lijkt me sterk dat je uren bezig bent en de handleiding zorgvuldig volgt. Je moet wel bij pagina 1 beginnen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Hoefnagels Bekijk bericht
        Ik probeer al urenlang de zogenaamde wifi ex-tender van zeelandnet te installeren. Het lukt me niet ondanks het zorgvuldig volgen van de handleiding
        Waar in de handleiding heb je moeite mee? Er zijn hier legio mensen die je vooruit kunnen helpen maar dan moeten we wel wat meer informatie van je krijgen. Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden :-)
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Hallo Hoefnagels Je kunt ook op onze chat komen via onze website: https://www.delta.nl/klantenservice/. (start de chat) Dan kunnen we de stappen met je doorlopen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X