Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding valt weg bij zware uploads

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding valt weg bij zware uploads

    Sinds kort heb ik het probleem dat als ik met Wetransfer een groot bestand wil versturen, dat vervolgens de internetverbinding in het hele huis wegvalt, net of dat het modem het niet meer aan kan. Als ik met ping naar het modem ping dan blijft de responsetijd hetzelfde echter, als ik op hetzelfde moment naar een internet adres ping dan krijg ik de melding Request timed out en daarna "Destination host unreachable"

    Zodra ik de upload stop dan komt het internet na ongeveer een minuut weer terug.

    Ik ben met mijn laptop verbonden met een ASUS RT-87U die is ingesteld als Access Point, deze i op zijn beurt via 1Gbit kabel is verbonden met het Zeelandnet modem (ingesteld als modem-router met DHCP)

    Wie weet wat hier het probleem is?
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Hallo josdh,

    Bij mij was dat ook het geval, maar sinds ik Filemail gebruik "https://www.filemail.com/apps/desktop" heb ik daar geen last meer van.
    Het bestandje eerst downloaden, zie afbeelding.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Trebla49 Bekijk bericht
      Hallo josdh,

      Bij mij was dat ook het geval, maar sinds ik Filemail gebruik "https://www.filemail.com/apps/desktop" heb ik daar geen last meer van.
      Het bestandje eerst downloaden, zie afbeelding.
      Laatst bewerkt door josdh; 19 Jun 2020, 11:03.

      Reageer


      • #4
        Access points in huis vervangen door ASUS ai-mesh RT-AX92U duo pack. Het probleem is er nog steeds. ping valt helemaal weg en destination host not reachable. Lampje internet op Zeelandnet modem gaat dan ook uit. Lijkt mij dus een Modem probleem.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door josdh Bekijk bericht
          Access points in huis vervangen door ASUS ai-mesh RT-AX92U duo pack. Het probleem is er nog steeds. ping valt helemaal weg en destination host not reachable. Lampje internet op Zeelandnet modem gaat dan ook uit. Lijkt mij dus een Modem probleem.
          nieuw of ander modem aanvragen, via een email naar [email protected]
          je kunt dit ook doen via Facebook of Twitter.
          ook kun je chatten op de site van Delta.
          tenslotte kun je de klantenservice ook gewoon bellen

          Reageer


          • #6
            Goedemiddag josdh , heb je dit ook met een bekabelde verbinding rechtstreeks op het modem?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
              Goedemiddag josdh , heb je dit ook met een bekabelde verbinding rechtstreeks op het modem?
              Nee, zojuist geprobeerd met een 1.3gb bestand en dat ging goed. Via wifi kon ik nog steeds internet goed benaderen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door josdh Bekijk bericht

                Nee, zojuist geprobeerd met een 1.3gb bestand en dat ging goed. Via wifi kon ik nog steeds internet goed benaderen
                Vreemd, kun je dit eens in de gaten houden. En als dit nogmaals voorkomt weer contact met ons op te nemen. Dan kunnen we kijken wat er allemaal aan de hand is.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X