Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

5G wifi punt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 5G wifi punt

    Kan op alle apparaten in huis verbinding maken met mijn 5G wifi verbinding, alleen op mijn laptop komt mijn 5G wifi punt niet voor, hoe kan ik hier verbinding met maken of toevoegen in de lijst?

  • #2
    de vraag is natuurlijk of jouw laptop wel 5G-wifi ondersteund.
    welk merk en type is het ??

    Reageer


    • #3
      Het is een Dell P26E

      Reageer


      • #4
        Verkrijgbaar sinds: 29 juli 2014
        SchermdiagonaalSchermdiagonaal


        De schermdiagonaal is de schermmaat gemeten van linksonder naar rechtsboven en uitgedrukt in inches ("), 1 inch staat voor 2,54 cm.
        17,3"
        ResolutieResolutie


        De resolutie wordt standaard weergegeven in pixels (gekleurde punten) in de verhouding Breedte x Hoogte. Hoe hoger de resolutie, hoe scherper het beeld.
        1600x900 (WXGA++)
        ToetsenbordindelingToetsenbordindelingVideochip


        De videochip of videokaart is verantwoordelijk voor het produceren van het beeldsignaal. Een snelle chip zorgt ervoor dat je complexere beelden kunt tonen zonder stotterende weergave.
        Intel HD Graphics
        WerkgeheugenWerkgeheugen


        Het werkgeheugen wordt ook wel het interne geheugen of RAM (geheugen) genoemd. Alle benamingen doelen op hetzelfde. Een stuk geheugen waar de processor tijdelijk informatie op kan slaan om er snel mee te kunnen werken.
        8GB
        Totale opslagcapaciteit 1TB
        Alles openen
        Verbinding (wlan)Verbinding (wlan)


        Wireless Local Area Network (WLAN) is een draadloze en lokale netwerkverbinding. Wordt in de volksmond ook wel WiFi genoemd
        802.11b, 802.11g, 802.11n (Wi-Fi 4)
        5GHz-ondersteuning5GHz-ondersteuning


        Een 5GHz netwerk kun je zien als een netwerk met signalen die op een andere golflengte zitten dan de 2.4GHz netwerken. Dit zorgt voor een beter bereik en minder storingen in het netwerk.
        Nee
        Verbinding (Bluetooth)Verbinding (Bluetooth)


        Bluetooth is een open standaard voor draadloze verbindingen tussen apparaten op korte afstand. Een nieuwere verse heeft een hogere datasnelheid en een lager stroomverbruikt
        Bluetooth 4.0

        Reageer


        • #5
          Samen gevat dit model ondersteunt geen 5G

          Reageer


          • #6
            Of je koopt een USB (2) wifi dongle die 802.11ac ondersteuning heeft... Niet dat het je heel veel gaat opleveren maar toch, het kan

            Reageer


            • #7
              Dank je wel voor de reactie's, hier ben ik mee geholpen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X