Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sagemcom admin ww werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sagemcom admin ww werkt niet

    Gisteren is een nieuw modem geinstalleerd. Vandaag wilde ik zelf de wifi functie aanzetten, maar het admin ww zoals die op het modem staat blijkt helemaal niet te werken. Heb het al 5x gecontroleerd maar ik vul het toch echt goed in.

    Ik mag toch hopen/aannemen dat de installateur het admin ww niet veranderd heeft

  • #2
    Heb je bij gebruiker: "beheer" ingevuld? Vreemd dat ze tijdens het plaatsen van het Sagem.com modem niet gelijk de wifi functie aangezet hebben. 2 weken gelden hebben ze bij mij in Kloosterzande ook een nieuw modem geplaatst en gelijk alles goed ingesteld, ook mijn huidige wifi instellingen.
    Laatst bewerkt door Voet; 26 Oct 2019, 18:23.

    Reageer


    • #3
      boven op het modem zitten 2 knoppen.
      waar zijn die voor ??

      Reageer


      • #4
        Ja, gebruikersnaam 'beheer'. Ik had er ook een eigen router achter liggen, dus daarom hadden ze de wifi niet meteen aangezet. Wou nu toch de wifi functie gebruiken; vandaar...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dddekerf Bekijk bericht
          Ja, gebruikersnaam 'beheer'. Ik had er ook een eigen router achter liggen, dus daarom hadden ze de wifi niet meteen aangezet. Wou nu toch de wifi functie gebruiken; vandaar...
          kan het zijn dat het modem in bridge staat ??
          dan kun je nml. niet nloggen.
          kijk is in mijn.delta.nl
          Laatst bewerkt door fred44nl; 26 Oct 2019, 19:01.

          Reageer


          • #6
            Bridge mode zou idd kunnen, dat zou het verklaren...

            Verklaart ook waarom ik geel delta wifispot zie met sterk signaal.

            Reageer


            • #7
              Weet iemand hoe je de instelling kan wijzigen kan niet meer online gamen met vrienden staat op moderate maar kan niet gewijzigd worden zeggen dat het aan provider ligt en die doet er niets aan had ik het geweten moest ik die rot modem niet

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door kasiyo Bekijk bericht
                had ik het geweten moest ik die rot modem niet
                ... Neem even contact op met forumbeheer. Er is momenteel een testgroep die dit soort zaken aan het tackelen is. Geef je op en in overleg zal het probleem opgelost worden.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X