Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi dongle installeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi dongle installeren

    Ik heb gisteren het aller nieuwste modem gekregen wat alle Zeeuwen krijgen volgens de monteur die klant zijn op Zeelandnet. Ik heb ook een wifi dongle en vroeg aan de monteur wil je die ook even installeren. We zagen alleen 2.4GHZ verbinding dus hij zei ja dan moet je een nieuwe driver of zo. Dus daar ging hij niet mee verder. Ondertussen een nieuwe driver er in gedaan en nu zijn er 2 wifi verbindingen. WIFI en WIFI 2. als ik nu WIFI 2 aanklik dan vraagt hij om een netwerksleutel en die heb ik niet gehad. Alleen het modem

    Hoe kom ik nu aan die netwerksleutel? Die van mijn oude zal wel niet meer werken.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
    Ik heb gisteren het aller nieuwste modem gekregen wat alle Zeeuwen krijgen volgens de monteur die klant zijn op Zeelandnet. Ik heb ook een wifi dongle en vroeg aan de monteur wil je die ook even installeren. We zagen alleen 2.4GHZ verbinding dus hij zei ja dan moet je een nieuwe driver of zo. Dus daar ging hij niet mee verder. Ondertussen een nieuwe driver er in gedaan en nu zijn er 2 wifi verbindingen. WIFI en WIFI 2. als ik nu WIFI 2 aanklik dan vraagt hij om een netwerksleutel en die heb ik niet gehad. Alleen het modem

    Hoe kom ik nu aan die netwerksleutel? Die van mijn oude zal wel niet meer werken.
    Heb je geen netwerksleutel gehad? Hoe zitten je andere apparaten dan op de WiFi?

    Reageer


    • #3
      Nee van de monteur heb ik geen netwerksleutel gehad. En mijn laptop vind het automatisch 2.4GHZ dan. De monteur heeft daar wel bij geholpen idd.

      Reageer


      • #4
        op de zijkant van de router zat wel een sticker met gegevens wellicht is een ervan de netwerksleutel of anders kan ik met enkele gegevens in de site van de router komen en daar kijken voor de netwerksleutel
        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 20190914_005336.jpg
Bekeken: 529
Grootte: 45,4 Kb
ID: 177600

        Reageer


        • #5
          Als ik trouwens in het modem wil en in vul in beheer en het wachtwoord wat hun gegeven hebben dan klopt dat niet. Ik kom niet in het modem. Dit was overigens ook al met het oude modem. Maar hoe kom je dan aan de netwerksleutel?

          Reageer


          • #6
            keestramper Kan je mij een e-mailsturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Dan zoek ik je gegevens er even bij. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X