Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

haal de internet snelheden niet + signaal valt vaak weg.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • haal de internet snelheden niet + signaal valt vaak weg.

    Hallo,

    Mijn signaal valt zeer vaak weg, boven in mijn huis kan amper op youtube/netflix en op de playstation beneden die met een utp kabel aangesloten is heb ik ook continue problemen.
    Als ik mijn laptop met een utp kabel aan de router koppel kom ik op 95 mbps download, terwijl ik een abbonoment van max 250 mbps heb.
    Als ik de speedtest op mijn laptop in de woonkamer doe haal ik met moeite 35 mbps.

    Hoe contact ik en monteur om eens mijn internet te doorlichten, ik heb verschillende dingen geprobeerd maar ik kom er echt niet uit.

    groet,

    Michael

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mrelyveld Bekijk bericht
    Hoe contact ik en monteur om eens mijn internet te doorlichten, ik heb verschillende dingen geprobeerd maar ik kom er echt niet uit.


    stuur maar een email naar [email protected]
    vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mrelyveld Bekijk bericht
      Hallo,

      Mijn signaal valt zeer vaak weg, boven in mijn huis kan amper op youtube/netflix en op de playstation beneden die met een utp kabel aangesloten is heb ik ook continue problemen.
      Als ik mijn laptop met een utp kabel aan de router koppel kom ik op 95 mbps download, terwijl ik een abbonoment van max 250 mbps heb.
      Als ik de speedtest op mijn laptop in de woonkamer doe haal ik met moeite 35 mbps.

      Hoe contact ik en monteur om eens mijn internet te doorlichten, ik heb verschillende dingen geprobeerd maar ik kom er echt niet uit.

      groet,

      Michael
      Bedankt voor de e-mail. Deze is inmiddels beantwoord.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X