Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gamen nat ipv6

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gamen nat ipv6

    Heren en dames.

    ik heb net van de delta een vervangende modem gekregen. Deze is wit en van het merk Sagemcom. De oude modem Cisco kon ik me IPV6 firewall open zetten zodat ik NAT open kreeg voor gamen. Aangezien ik een game pc en meerdere consoles heb is dit erg handig. Nu heb ik al half uur dat hij gewoon me NAT niet open wil gooien en me uit online service gooit bijvoorbeeld online gaming forza horizon 4. Wie weet hoe je dit kan oplossen en me ipv6 gewoon goed weer kan zetten?
    via delta moest ik dit hier na vragen

    gr Timothy

  • #2
    stond de Cisco modem wellicht in bridge mode ??

    Reageer


    • #3
      Niet dat ik weet. Heb alleen die modem gehad en dat was het. Merk nu dat het wel stabieler word maar de NAT blijft onstabiel en niet open...

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Nee dat niet maar in de cisco moest ik dit uit zetten om er voor te zorgen dat er geen adres via ipv6 werd gestuurd zodat ik juist de NAT open kon krijgen op ipv4. Dat is me ooit door gegeven. Sinds dien nooit last ergens van gehad en nu sinds de nieuwe modem wel. Dus dacht misschien licht het daar aan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door DragonMasterTR Bekijk bericht
            Nee dat niet maar in de cisco moest ik dit uit zetten om er voor te zorgen dat er geen adres via ipv6 werd gestuurd zodat ik juist de NAT open kon krijgen op ipv4. Dat is me ooit door gegeven. Sinds dien nooit last ergens van gehad en nu sinds de nieuwe modem wel. Dus dacht misschien licht het daar aan.
            het werkte dus alleen goed als je geen IPv6 adres had of kon gebruiken.
            dan moet je uitzoeken of je het IPv6 gedeelte van het nieuwe modem kunt uitzetten.
            IPv6 kan wellicht ook uitgeschakeld worden op de netwerkkaart van de PC/laptop.
            lukt dat allemaal niet, dan moet je het nieuwe modem in bridge mode zetten en daar achter een eigen router plaatsen, waarmee IPv6 uitgeschakeld kan worden.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X