Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifibereik verbeteren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifibereik verbeteren

    Sinds ikhet modem 3940 van zeelandnet heb met ingebouwde router is het wifibereik een stuk minder. Ik begreep dat dit is op te lossen door de oude router weer aan te sluiten. Ik heb dit geprobeerd maar had toen helemaal geen WiFi meer.
    Wie kan duidelijk uitleggen hoe ik het bereik kan verbeteren?

  • #2
    Had je dan wel Bridge Mode ingeschakeld en alle oude wifi-instellingen ( keys ) weer ingevoerd?

    Reageer


    • #3
      Bridge mode had ik ingeschakeld. Oude WiFi instellingen weet ik niet. Ik heb de oude router gekregen van een kennis omdat ik de mijne had weggegooid zodra ik het nieuwe modem van zeelandnet had ontvangen. De inlognaam en wachtwoord van de router heb ik niet.

      Reageer


      • #4
        ook gisteren moest ik het wachtwoord van mijn TV opnieuw instellen en ook het wachtwoord van mijn WIFI.gaat lekker zo

        Reageer


        • #5
          Staat deze niet onder op de router?
          Ga dan bekabeld naar het routerconfig ( 192.168.1.1 ) en kijk welke bveiligingskey aangemaakt is voor je wifi.

          Of reset de router door het pinnetje gedurende een tiental seconden in te drukken.
          Dan zal je ook weer in het routerconfig moeten inloggen en nieuwe key aanmaken.

          Zoek de handleiding van deze router eerst eens op en neem eens door hoe je inlog en adres.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Je hebt een oude router van een kennis gekregen.
              Kan deze wel de snelheden van je abonnement aan?

              Reageer


              • #8
                heb je nog geluk wij zitten hier nog elke dag met een webstar modem

                Reageer


                • #9
                  Webstar is wel heel erg oud, beter tijd voor een nieuwe 3940 van Cisco.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door maartje. Bekijk bericht
                    heb je nog geluk wij zitten hier nog elke dag met een webstar modem
                    Beste maartje.,

                    Als je op dit moment nog gebruik maakt van een webstar modem, stuur dan een e-mail met je klantgegevens naar [email protected]. Vermeld daarin ook een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X