Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Netwerk op modem werkt niet optimaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Netwerk op modem werkt niet optimaal

    https://forum.zeelandnet.nl/wifi-31/modem-te-zwak-5676) las ik dat jullie misschien iets in de modem kunnen aanpassen waardoor het beter is.Is dit op onze modem ook mogelijk? Of is het beter om te wisselen van modem naar de 3940?

    Iemand adviseerde ons ook om een router te kopen maar waar moet ik dan opletten? Iemand tips?

    Graag hoor ik jullie adviezen. Alvast bedankt.

  • #2
    Hoi anbrobra.

    Stuur mij een e-mail met je klantgegevens naar [email protected], refereer naar dit topic en ik zal het verder in goede banen leiden voor je.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je reactie Matthijs. De mail met mijn gegevens heb ik inmiddels gestuurd. Hopelijk wordt het snel opgepakt aangezien woensdag het huiswerk maken weer begint :-) Nogmaals hartelijk dank.

      Reageer


      • #4
        Graag gedaan! Als het goed is heb ik je daarop een reactie ontvangen
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Er zitten echter ook modellen tussen die beter presteren dan de EPC 3940.......
          Matthijs
          Ik ben best benieuwd welk modem je bedoelt?
          Is er 'keus' tussen de verschillende modems, zoals de EPC3940 en een 'beter presterend' model?
          \Groet
          Rinus
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Inmiddels is de nieuwe modem EPC3940 geinstalleerd. De wifi is gelukkig nu weer stabiel! Bedankt. Maar het is nog niet zo sterk als voordien. In het topic waarvan ik al eerder de link publiceerde wordt gezegd dat er nog iets in het modem gewijzigd kan worden voor een beter signaal. Zou dit bij ons ook kunnen? Er zijn toch nog een paar plaatsen in huis waarbij het bereik slechter is dan voordien. Als dit de oplossing is dan maak je ons erg blij!

            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Hoi anbrobra.

            Als je nog gebruikt maakt van een EPC 3925, dan kan ik die voor je laten omwisselen. De EPC 3940 heeft, over het algemeen, een beter Wifibereik dan de EPC 3925. Er zitten echter ook modellen tussen die beter presteren dan de EPC 3940. Stuur mij een e-mail met je klantgegevens naar [email protected], refereer naar dit topic en ik zal het verder in goede banen leiden voor je.

            Reageer


            • #7
              Anbrobra, staat je modem in de meterkast? Of op de grond? Probeer hem 'vrij' te plaatsen en zo hoog mogelijk. Het signaal 'stijgt' namelijk niet zo heel goed.

              Voor het verbeteren van het signaal zijn verschillende tips beschikbaar.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X