Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beveiligins certificaat WiFi-Spots

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beveiligins certificaat WiFi-Spots

    Hallo,
    N.a.v jullie mail wil ik Wifi spots opnieuw instellen maar loop tegen het probleem aan dat ik het certificaat niet kan downloaden. Krijg steeds de melding "installatie mislukt, kan het certificaatbestand niet lezen". Ik heb een Honor 7 GSM. Wat te doen?

  • #2
    Welkom op het forum, Weerman

    Ik raad je aan om het certificaat te downloaden op een computer en daarna je telefoon via de usb-kabel op de computer aan te sluiten.
    Op die manier zou je de interne opslag moeten kunnen openen op je computer.

    Kopieer het gedownloade certificaat naar je telefoon. Verbreek daarna de verbinding met de computer weer.
    Kies op de telefoon voor installeren vanuit de interne opslag. Dan zou je het certificaat moeten kunnen kiezen.
    Let goed op dat je voor Wi-Fi kiest, want standaard staat hij vaak op VPN.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Welkom op het forum, Weerman

      Ik raad je aan om het certificaat te downloaden op een computer en daarna je telefoon via de usb-kabel op de computer aan te sluiten.
      Op die manier zou je de interne opslag moeten kunnen openen op je computer.

      Kopieer het gedownloade certificaat naar je telefoon. Verbreek daarna de verbinding met de computer weer.
      Kies op de telefoon voor installeren vanuit de interne opslag. Dan zou je het certificaat moeten kunnen kiezen.
      Let goed op dat je voor Wi-Fi kiest, want standaard staat hij vaak op VPN.

      Het was nog even zoeken waar alle functies op mijn telefoon verstopt zaten maar het is gelukt. En het mooie is...het werkt weer! Dank voor de hulp

      Reageer


      • #4
        Goed te lezen dat het nu is opgelost, Weerman!
        Wil je nog even op Beste antwoord klikken? Dan wordt je vraag als beantwoord gemarkeerd. Bedankt alvast

        Reageer


        • #5
          Heb ik gedaan maar dan krijg ik de melding "Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen."

          Reageer


          • #6
            Ik heb hem voor je geselecteerd als beste antwoord Weerman. Bedankt dat je nog aangeeft wat het probleem heeft verholpen
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X