Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi-Spots op iPhone7

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi-Spots op iPhone7


  • #2
    Beste rvalentijn,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Gebruik je wel de inloggegevens voor de WiFi-spots die je op MijnDELTA kan inzien?
    Heb je wel het stappenplan gevolgd?

    Reageer


    • #3
      Tuurlijk wel, op de andere Android gsm s werkt t wel zelfs na installatie nieuwe certificaat enkele weken terug

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door rvalentijn
        Tuurlijk wel, op de andere Android gsm s werkt t wel zelfs na installatie nieuwe certificaat enkele weken terug
        Goed om te weten.

        Kun je aangeven wat voor een op wat voor een toestel je de verbinding met Delta WiFi-Spots niet kunt maken?
        De stappen per toestel kunnen ook wel eens anders zijn.

        Reageer


        • #5
          Met een nieuwe iPhone 7, het certificaat via de delta website gedownload

          Reageer


          • #6
            Ik heb geen iPhone om het te testen op dit moment. Zal even wat navraag doen. Wellicht zijn er nog andere gebruikers die dit ook hebben ondervonden en hebben kunnen oplossen.

            Wat wel eens helpt is het opnieuw aanmaken van het wachtwoord. Ik weet alleen niet zeker of je hetzelfde wachtwoord kan aanmaken, waarmee je hem als ware reset, of dat je echt een nieuw wachtwoord moet aanmaken.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Ik wil liever geen nieuw wachtwoord aanmaken, aangezien het op de andere apparaten wel gewoon goed werkt en verbinding maakt,
              Kan het kloppen dat ik maximaal 5 apparaten kan registreren .?
              Zo ja, hoe wis ik deze dan van de oude telefoons?

              Reageer


              • #8
                Uit eigen ervaring weet ik dat een tikfout op een iphone heel snel gebeurt.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Bij ons werkt het probleemloos op iPhone 7 en 7plus met IOS 11. Ook na wisseling naar een ander netwerk vraagt de iPhone niet opnieuw om het wachtwoord. Lijkt voor mij op een probleem met (de installatie van) het certificaat
                    Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt, maar wat kan je fout doen bij certificaat installatie, gaat helemaal vanzelf op de iPhone?!

                      Reageer


                      • #12
                        Als het vanzelf ging, zou je hier dan om hulp vragen? Ik gaf je een hint over tikfout maar die maak je nooit?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X