Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is er een storing?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is er een storing?

    is er storing op internet na een slechte verbinding de hele middag alles gereset maar heeft momenteel weinig verbetering
    maar afwachten maar misschien last van de warmte ik ben momenteel ook trager door de hitte momenteel kom ik met vaste verbinding maar aan 85mb normaal 250mb ???

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
    is er storing op internet na een slechte verbinding de hele middag alles gereset maar heeft momenteel weinig verbetering
    maar afwachten maar misschien last van de warmte ik ben momenteel ook trager door de hitte momenteel kom ik met vaste verbinding maar aan 85mb normaal 250mb ???
    Via de WiFi of bekabeld?

    Als je een e-mail stuurt naar [email protected] met je klantgegevens kijk ik je verbinding voor je na.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
      is er storing op internet na een slechte verbinding de hele middag alles gereset maar heeft momenteel weinig verbetering
      maar afwachten maar misschien last van de warmte ik ben momenteel ook trager door de hitte momenteel kom ik met vaste verbinding maar aan 85mb normaal 250mb ???
      Via de WiFi of bekabeld?
      Als je een e-mail stuurt naar [email protected] met je klantgegevens kijk ik je verbinding voor je na.
      Het is bekabeld en Wifi alle bij waren zeer slecht maar kan straks weer over zijn. Ik hou het in de gaten, Kan misschien door de hitte ja ik kan wel email sturen maar straks is het misschien weer in orde het was meer een vraag

      Reageer


      • #4
        Wacht het even af en mocht het aan blijven houden, bel dan even of stuur een e-mail.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X