Oorspronkelijk gepost door vonnie
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta WiFi verbinding werkt niet.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door vonnieOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door AnetteEven voor mijn beeldvorming als ik dit zo lees, kun je dan alsjeblieft toelichten of je thuis gebruik wilt maken van de WiFi van het modem of dat je buitenshuis gebruik wilt maken van de DELTA WiFi-Spots?
hierboven staat dat vonnie wel verbinding heeft maar niet via Delta Wifi spots.
dus: niks meer aan doen
het misverstand zit em in het feit dat vonnie denkt dat ze voor "gewone" wifi een certificaat moet installeren.
en dat is niet zo.
Deze mail dient als bevestiging dat wij dit hebben uitgevoerd en hopelijk de problemen die u ervoer ermee hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Het customer care team van DELTA!
Ik heb net deze mail ontvangen dus ik hoop dat alles nu in orde is en dat ik niets meer hoef te doen vonnie
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door vonnieOorspronkelijk gepost door vonnieOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door AnetteEven voor mijn beeldvorming als ik dit zo lees, kun je dan alsjeblieft toelichten of je thuis gebruik wilt maken van de WiFi van het modem of dat je buitenshuis gebruik wilt maken van de DELTA WiFi-Spots?
hierboven staat dat vonnie wel verbinding heeft maar niet via Delta Wifi spots.
dus: niks meer aan doen
het misverstand zit em in het feit dat vonnie denkt dat ze voor "gewone" wifi een certificaat moet installeren.
en dat is niet zo.
Deze mail dient als bevestiging dat wij dit hebben uitgevoerd en hopelijk de problemen die u ervoer ermee hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Het customer care team van DELTA!
Ik heb net deze mail ontvangen dus ik hoop dat alles nu in orde is en dat ik niets meer hoef te doen vonnie
Als het goed is, werkt het nu weer.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer