Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta WiFi verbinding werkt niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door vonnie
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Oorspronkelijk gepost door Anette
    Even voor mijn beeldvorming als ik dit zo lees, kun je dan alsjeblieft toelichten of je thuis gebruik wilt maken van de WiFi van het modem of dat je buitenshuis gebruik wilt maken van de DELTA WiFi-Spots?
    heel scherp, Anette bedankt, dus ik zit save maar hoe zit het dan als ik ooit delta wifi-spots wil gebruiken dan moet ik toch steeds dat oude certificaat verwijderen en een nieuwe installeren anders kan ik er toch nooit gebruik van maken. Nu was er ineens storing er staat nu in plaats van yvon staat er yvon 2.4 hoe kan dit ?
    hierboven staat dat vonnie wel verbinding heeft maar niet via Delta Wifi spots.
    dus: niks meer aan doen
    het misverstand zit em in het feit dat vonnie denkt dat ze voor "gewone" wifi een certificaat moet installeren.
    en dat is niet zo.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door vonnie
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Even voor mijn beeldvorming als ik dit zo lees, kun je dan alsjeblieft toelichten of je thuis gebruik wilt maken van de WiFi van het modem of dat je buitenshuis gebruik wilt maken van de DELTA WiFi-Spots?
      heel scherp, Anette bedankt, dus ik zit save maar hoe zit het dan als ik ooit delta wifi-spots wil gebruiken dan moet ik toch steeds dat oude certificaat verwijderen en een nieuwe installeren anders kan ik er toch nooit gebruik van maken. Nu was er ineens storing er staat nu in plaats van yvon staat er yvon 2.4 hoe kan dit ?
      hierboven staat dat vonnie wel verbinding heeft maar niet via Delta Wifi spots.
      dus: niks meer aan doen
      het misverstand zit em in het feit dat vonnie denkt dat ze voor "gewone" wifi een certificaat moet installeren.
      en dat is niet zo.
      U heeft vandaag contact gehad met onze helpdesk of monteur. In overleg met u hebben we aanpassingen in het kabelmodem uitgevoerd zoals de naam van uw wifi netwerk aanpassen, het resetten van het wachtwoord of een aanpassing in het WIFI kanaal.

      Deze mail dient als bevestiging dat wij dit hebben uitgevoerd en hopelijk de problemen die u ervoer ermee hebben opgelost.

      Met vriendelijke groet,

      Het customer care team van DELTA!
      Ik heb net deze mail ontvangen dus ik hoop dat alles nu in orde is en dat ik niets meer hoef te doen vonnie

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door vonnie
        Oorspronkelijk gepost door vonnie
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Even voor mijn beeldvorming als ik dit zo lees, kun je dan alsjeblieft toelichten of je thuis gebruik wilt maken van de WiFi van het modem of dat je buitenshuis gebruik wilt maken van de DELTA WiFi-Spots?
        heel scherp, Anette bedankt, dus ik zit save maar hoe zit het dan als ik ooit delta wifi-spots wil gebruiken dan moet ik toch steeds dat oude certificaat verwijderen en een nieuwe installeren anders kan ik er toch nooit gebruik van maken. Nu was er ineens storing er staat nu in plaats van yvon staat er yvon 2.4 hoe kan dit ?
        hierboven staat dat vonnie wel verbinding heeft maar niet via Delta Wifi spots.
        dus: niks meer aan doen
        het misverstand zit em in het feit dat vonnie denkt dat ze voor "gewone" wifi een certificaat moet installeren.
        en dat is niet zo.
        U heeft vandaag contact gehad met onze helpdesk of monteur. In overleg met u hebben we aanpassingen in het kabelmodem uitgevoerd zoals de naam van uw wifi netwerk aanpassen, het resetten van het wachtwoord of een aanpassing in het WIFI kanaal.

        Deze mail dient als bevestiging dat wij dit hebben uitgevoerd en hopelijk de problemen die u ervoer ermee hebben opgelost.

        Met vriendelijke groet,

        Het customer care team van DELTA!
        Ik heb net deze mail ontvangen dus ik hoop dat alles nu in orde is en dat ik niets meer hoef te doen vonnie
        Dat was ik.
        Als het goed is, werkt het nu weer.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X