Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi met nieuwe modem 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi met nieuwe modem 3940

    Ik heb sinds gister een nieuwe modem, waarbij gezegd werd dat de Wifi router niet meer nodig was, maar nu heb ik door het huis en in de tuin geen internet meer, hoe kan ik dit oplossen?.

  • #2
    als je het nieuwe modem in bridge zet, jouw eigen router er weer tussen, dan heb je dezelfde situatie als voorheen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      als je het nieuwe modem in bridge zet, jouw eigen router er weer tussen, dan heb je dezelfde situatie als voorheen.
      Ik ben een leek op dat gebied, wat bedoel je, gewoon aansluiten?.

      Reageer


      • #4
        Ga naar mijn Delta en onder internerabonnement vnd je je nieuwe router.
        Click op Bridgemode zetten.

        Herstart het modem en sluit je oude eigen router aan op poort 1 en alles is weer zoals het vroeger was.

        Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=5,E=0000061616913676800,K=2282,Sxi=0 ,case=guid({6B21FFB0-1C70-4582-8F95-128D7F02BFD9}),TS=DeltaNL_2016

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Freie
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          als je het nieuwe modem in bridge zet, jouw eigen router er weer tussen, dan heb je dezelfde situatie als voorheen.
          Ik ben een lek op dat gebied, wat bedoel je, gewoon aansluiten?.
          Beste Freie,

          Is het gelukt met de hulp van fred44nl & Ptrol?

          Reageer


          • #6
            Op Bridge zetten is niet eens nodigm onze netgear router staat gewoon op AP mode en dan neemt hij alles over van de modem ( DHCP IP's )

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X