Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi modem

    Ik heb een harde reset uitgevoerd. Ik heb de modem UIT bridge modus gehaald. Ik wil ds weer gebruik gaan maken van wifi van de epc3940.

    Gekke is dat ik NIET de mogelijkheid zie om wifi aan te zetten.
    Ik kom alleen met 192.168.100.1 binnen. Maar verder geen setup mogelijkheid.
    http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...modem_3940.pdf
    In deze handleiding staat 192.168.11.1 maar dan kom ik uberhaupt niet op de login uit.

    En hoe nu verder?

  • #2
    als je alleen maar 192.168.100.1 hebt, dan staat het modem nog steeds in bridge.

    Reageer


    • #3
      inmiddels nogmaals gereset en nu wel de 11.1 login.
      Maar ik kan geen 5GHZ instellen. Ook de 2.4GHZ hapert. Is wel ingesteld, maar op de tablets kan ik het netwerk alleen selecteren, maar hij maakt geen verbinding.

      Reageer


      • #4
        om instellingen voor 5 GHz te doen, moet je dat eerst activeren in een ander menu.

        Reageer


        • #5
          Los daarvan: 2.4GHZ wordt geen verbinding mee gemaakt. Hij is wel enabled, maar er kan geen verbinding worden gemaakt. Er wordt niet eens gevraagd naar een wachtwoord. Cirkeltje blijft draaien.

          En in welk menu activeer je dan 5 GHZ?

          Reageer


          • #6
            Bel even de klantenservice en vraag of er een harde reset uitgevoerd kan worden.
            Mogelijk is ea niet goed gegaan met harde reset / verwijderen van bridge.
            Dan zal je en kan je alles opnieuw instellen!
            Met beheer en zeelandnet( of leeg )

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door WvdW
              Los daarvan: 2.4GHZ wordt geen verbinding mee gemaakt. Hij is wel enabled, maar er kan geen verbinding worden gemaakt. Er wordt niet eens gevraagd naar een wachtwoord. Cirkeltje blijft draaien.

              En in welk menu activeer je dan 5 GHZ?

              Is het inmiddels al opgelost?

              Zo ja, kun je aangeven wat de oplossing was?
              Zo nee, kun je dan een e-mail sturen als je nog niet gebeld hebt naar [email protected] met je klantgegevens en welk probleem je ervaart, dan helpen we je verder.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X