Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetsnelheid via WiFi niet goed.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetsnelheid via WiFi niet goed.

    Oorspronkelijk gepost door Sheena
    Hoi JaapVerst,

    Wat voor modem gebruik je?
    Vanaf afgelopen vrijdag een EPC3940AD daarvoor een EPC 3925 goede snelheid ,mijn WIFI is nu nog minder met dit nieuwe modem

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Sheena
    Okee en de tests worden bekabeld uitgevoerd?
    Ja bekabeld met Zeelandnet geleverde UTP kabel,normaal altijd 150 MB.

    Reageer


    • #3
      Je bent aan het reageren in een topic van 2 jaar geleden.
      Modem al eens gereset? Even een paar minuten van stroom halen.
      Nogmaals pak de telefoon, twitter of zoek contact via Facebook.
      Want een moderator is hier niet te vinden.

      Reageer


      • #4
        ik blijf bellen

        Reageer


        • #5
          Beste theodoorva,

          Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt.

          Je geeft aan dat je bekabeld wel de snelheid behaald, maar dat je via de WiFi niet de juiste snelheid behaald. Bedoel je nu ook echt snelheid of bedoel je dat de verbinding niet optimaal is?

          Je kunt een maximale downloadsnelheid van 60 Mbps halen op 2.4 GHz. Op 5 GHz kan de snelheid oplopen naar 175 Mbps (indien jouw abonnement hiertoe in staat is).
          Via de kabel is dit maximaal 400 Mbps (indien jouw abonnement hiertoe in staat is).

          De maximale internetsnelheid van jouw internetabonnement kan daarom dus hoger liggen dan de snelheid van het WiFi-signaal.

          Reageer


          • #6
            Anette ik haal bekabeld niet de snelheid meer sinds ik een nieuw modem heb maar 92MB ( sinds 29-06-2018) en met vorig modem 150 MB, is nu 200 MB per 01-07-2018 ,met Delta klantenservice gebeld alles getest ook met een geleende laptop met nieuwe UTP kabel gelijk op het modem ook maar 92 MB ,conclusie EPC3940 haalt lan snelheid niet,wordt vervangen.monteur komt weer langs.( we hebben alles getest behalve de snelheid)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X