Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifispot geeft "onjuist wachtwoord"

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifispot geeft "onjuist wachtwoord"


  • #2
    Dat valt natuurlijk te controleren.
    Ga naar Mijn Delta en log in.
    Zoek je internetproduct op en onder het Modem zie je Wifispots staan.
    Controleer inlognaam en wachtwoord.

    Het minste verschil en je ww is onjuist.

    Reageer


    • #3
      "Mijn Delta" staat open en de hotspot staat aan.gebruikersnaam en wachtwoord staan op het scherm en al veelvuldig over getypt. Zonder resultaat. Ik besef dat dit nauwkeurig dient te worden gedaan. Ook geprobeerd met en zonder toevoeging @delta.nl, echter eveneens zonder resultaat

      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Dat valt natuurlijk te controleren.
      Ga naar Mijn Delta en log in.
      Zoek je internetproduct op en onder het Modem zie je Wifispots staan.
      Controleer inlognaam en wachtwoord.

      Het minste verschil en je ww is onjuist.

      Reageer


      • #4
        Kopieer en plak eens.

        Reageer


        • #5
          overtuigd van wachtwoord .. ja, herkenbaar. tip: probeer simpel wachtwoord, geen bijzondere tekens. als dat werkt dan worden bepaalde tekens waarschijnlijk niet ge-accepteerd of omgezet.

          Reageer


          • #6
            Het wachtwoord bevat geen speciale tekens en is goed te typen. Dat heb ik dan ook al veelvuldig gedaan.

            Maarrrr ik heb een ontdekking gedaan:
            Omdat ik niet kan accepteren dat een simpel klusjes als dit niet lukt heb ik de telefoon van mijn dochter (iPhone 6) ingesteld.
            Een 1-2-3tje zonder problemen, zelfde werkwijze, zelfde gebruikersnaam, zelfde wachtwoord.
            Werkt als het zou moeten werken.
            Het probleem moet dus in mijn telefoon zitten, iPhone 7+
            Maar waar....

            Oorspronkelijk gepost door angryvwr
            overtuigd van wachtwoord .. ja, herkenbaar. tip: probeer simpel wachtwoord, geen bijzondere tekens. als dat werkt dan worden bepaalde tekens waarschijnlijk niet ge-accepteerd of omgezet.

            Reageer


            • #7
              Reeds geprobeerd, niet de oplossing.
              Wel iets ontdekt, zie hier boven...

              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Kopieer en plak eens.

              Reageer


              • #8
                Heb zelf met een laptop uit china iets dergelijks meegemaakt, regio/taal had een onverwacht effect op charset waardoor bepaalde tekens in wachtwoord niet werkte.
                iOS geheimen ben ik niet bekend mee, vermoed dat je iPhone5 en 6 wat instellingen betreft wel hebt vergeleken.
                Het moet iets simpels zijn waar je overheen leest...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door angryvwr
                  Heb zelf met een laptop uit china iets dergelijks meegemaakt, regio/taal had een onverwacht effect op charset waardoor bepaalde tekens in wachtwoord niet werkte.
                  iOS geheimen ben ik niet bekend mee, vermoed dat je iPhone5 en 6 wat instellingen betreft wel hebt vergeleken.
                  Het moet iets simpels zijn waar je overheen leest...

                  Reageer


                  • #10
                    goed voor jouw dat het nu werkt. Raadsels zullen er altijd blijven .. maar kan ook dat het netwerk van Delta gewoon te traag is. Dat is afgelopen dagen/weken weer aan de hand. Kijk maar naar spamfilter die alsmaar time-out geeft. Of reakties op forum die dubbel verschijnen. (hopelijk lezen admins en modders alles)

                    Reageer


                    • #11
                      Dat zou goed kunnen, ze zijn flink aan het spitten hier in de buurt.

                      Oorspronkelijk gepost door angryvwr
                      goed voor jouw dat het nu werkt. Raadsels zullen er altijd blijven .. maar kan ook dat het netwerk van Delta gewoon te traag is. Dat is afgelopen dagen/weken weer aan de hand. Kijk maar naar spamfilter die alsmaar time-out geeft. Of reakties op forum die dubbel verschijnen. (hopelijk lezen admins en modders alles)

                      Reageer


                      • #12
                        Werkt het inmiddels naar behoren?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Anette
                          Werkt het inmiddels naar behoren?
                          Ja, inmiddels werkt het naar behoren. De bug/error zal voor altijd gissen blijven

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X