Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifiverbinding iPhone 8

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifiverbinding iPhone 8

    Goedenavond,

    Sinds ongeveer een week ondervind ik problemen met mijn WiFi netwerk en de verbinding op mijn iPhone. De verbinding kan ofwel biet tot stand gebracht worden of valt na een paar minuten weer weg.

    Ik heb de volgende stappen al ondernomen:
    - router reset knop gebruiken op de modem,
    - modem ontkoppelen van stroom door stekker uit stopcontact te halen,
    - op de iPhone optie 'vergeet netwerk,
    - herstellen netwerkinstellingen op iPhone.

    Helaas werkt bovenstaand maar voor korte tijd, daarna vind mijn telefoon het netwerk wel alleen blijft het hangen op verbinding maken. Het vreemde is dat mijn iPhone van mijn werk en mijn iPad en laptop deze problemen niet ondervinden. Daarnaast kan ik met mijn telefoon wel op andere WiFi netwerken inloggen,

    Zijn er nog andere opties t.a.v. de modem instellingen of iets dergelijks die ik kan proberen?
    Dit is namelijk wel zeer hinderlijk aan het worden.

    Gr. Nelleke

  • #2
    Heb je de nieuwste update op je Iphone?
    Mogelijke oplossingen: http://www.iphonehacks.com/2017/11/f...ms-issues.html

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Heb je de nieuwste update op je Iphone?
      Mogelijke oplossingen: http://www.iphonehacks.com/2017/11/f...ms-issues.html
      Beste Ptrol, bedankt voor de link, ik heb van dit stappenplan stap 1 tm 6 en 8 reeds gevolgd maar helaas niet met het gewenste resultaat.

      Reageer


      • #4
        Ik heb precies het zelfde met de ipad , andere wifi apperaten doen het wel , internet is niet stabiel , iedere keer ligt internet er uit op de ipad ......

        Reageer


        • #5
          Andere apparaten werken wel goed.
          Het ligt vermoedelijk dan ook aan deze Iphone zelf.
          Dan rest de laatste mogelijkheid ( Restore and Setup as new iPhone ) uit de link.

          Als dat ook geen verbetering biedt, ga dan eens terug naar de winkel ( garantie?).

          Reageer


          • #6
            Beste Nellekedd,

            Hoe staat het nu met je probleem? Ben je al een stapje verder of heb je de hulp van de leverancier / fabrikant ingeschakeld?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X