Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi werkt niet op Samsung Smart TV.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi werkt niet op Samsung Smart TV.

    Hallo, ik heb Samsung Smart (TV)U46ES8000 sinds 2 weken doet wifi uit niks. Tv wil niet Wifi Direct is grijs en kan je niet meer aanklikken. Netwerkstats alles staat op 0000 (ip adres enz). Bij netwerkinstellingen staat bedraad. Als ik omzet naar draadloos dan blijft die laden en springt terug naar bedraad. Wifi doet gewoon op mobiel, computer en laptop. Tv uit stopcontact gehaald en tv naar fabrieksinstellingen terug gezet. Niks helpt! Wie kan mij helpen? Wifi deed altijd.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door giogoi
    Hallo, ik heb Samsung Smart (TV)U46ES8000 sinds 2 weken doet wifi uit niks. Tv wil niet Wifi Direct is grijs en kan je niet meer aanklikken. Netwerkstats alles staat op 0000 (ip adres enz). Bij netwerkinstellingen staat bedraad. Als ik omzet naar draadloos dan blijft die laden en springt terug naar bedraad. Wifi doet gewoon op mobiel, computer en laptop. Tv uit stopcontact gehaald en tv naar fabrieksinstellingen terug gezet. Niks helpt! Wie kan mij helpen? Wifi deed altijd.
    Ik zou dit in een nieuwe vraag stellen, niet 1 die al 5 maanden oud is en beantwoord. Maar ik denk als je je tv reset naar fabrieks instellingen dat het wel eens opgelost zou kunnen zijn

    Reageer


    • #3
      Beste giogoi,

      Welkom op ons Serviceforum!

      Ik heb jouw vraag verplaatst naar een eigen topic, zodat andere forumleden jou kunnen helpen.

      Reageer


      • #4
        Controleer de wifi instellingen nog eens.
        Is het gekozen netwerk en password wel juist?

        Verwijder wifi direct en voer de instellingen eens handmatig in.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X