Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi Camping

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi Camping

    Hallo, we zijn op camping De Lange Pacht in Vlissingen. Boksweg 1.

    Ik heb een internetticket geboekt voor het hele seizoen (april tot oktober). Helaas is de verbindingssnelheid van 1-2 mbit erg laag. De draadloze verbinding is goed op de plek waar onze camper staat.

    Is er een manier om sneller internet te krijgen? Ik wil graag een eigen contract met je tekenen, als dat mogelijk is. Ik ben bereid om een hogere prijs te betalen dan ik momenteel voor het ticket betaal. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet Mike

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door MiB1960
    Is er een manier om sneller internet te krijgen? Ik wil graag een eigen contract met je tekenen, als dat mogelijk is. Ik ben bereid om een hogere prijs te betalen dan ik momenteel voor het ticket betaal. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet Mike
    Dat werkt zo niet, de WiFi op de camping is namelijk in eigen beheer van de camping, hiervoor moet je contact opnemen met de camping zelf, hier kan Zeelandnet niets aan doen

    Verder is dit een publiek forum, ik denk dat je vraag gericht was naar Zeelandnet zelf

    Reageer


    • #3
      Wat Niggo schrijft

      En je zou je mobiele data kunnen gebruiken in plaats van de niet erg goedkope WiFi.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Wat Niggo schrijft

        En je zou je mobiele data kunnen gebruiken in plaats van de niet erg goedkope WiFi.
        Dat zijn nog eens prijzen voor een beetje WiFi, ik denk dat ik ook maar een camping ga beginnen :P, of ze hebben dure ICT'ers natuurlijk https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/

        Maar goed, als ik op vakantie ga kom ik voor mijn rust , heerlijk een paar weken geen internet

        Reageer


        • #5
          Zijn er geen hotspots binnen bereik?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X