Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bridge mode uitschakelen op router ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bridge mode uitschakelen op router ZeelandNet

    Hallo, ik wil een snellere router op de modem van Zeelandnet aansluiten maar ik heb een probleem met het inloggen bij delta. Ik heb namelijk m'n delta energie abonnement ( elektra, gas en tv) op naam van mijn partner en internet op mijn eigen naam.

    Nu ben ik al ontzettend lang bezig met wachtwoorden en accounts en kon het maar niet voor elkaar krijgen om die 2 te koppelen . Met als gevolg dat m'n internet account geblokkeerd is en dus geen bridge mode kan uitschakelen. Ik wil m'n nieuwe router graag ns proberen.

    Kan ik de bridge mode ook op een andere manier uitschakelen? Bijv in de instellingen van de router zelf?

  • #2
    als je een eigen router wil gebruiken, dan moet Bridge-mode in geschakeld worden.
    anders gezegd: het modem moet in Bridge-mode gezet worden.

    als het niet lukt met accounts, e.d. dan kun je ook een emailtje sturen naar [email protected]
    vermeld jouw klantnummer en het probleem.

    Reageer


    • #3
      router terug naar fabrieks settings doen via de achterkant wil wel eens helpen om terug naar de router gaan

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor uw reacties. Maar tot op heden nog geen succes Ik zal de klantenservice eens bellen maar die zijn vandaag gesloten.

        Ik kan overigens wel bij de settings van de router komen maar kan niet ontdekken hoe ik de bridge mode kan activeren

        Reageer


        • #5
          ah ok , in je vraag stond juist je bridgemode uitschakelen.

          Reageer


          • #6
            Bridge-mode inschakelen doe je via MijnDelta. Als je zelf geen MijnDelta account hebt, omdat energie- en internetcontract niet op dezelfde naam staan, zal dat dus een probleem zijn.
            Klantenservice kan je misschien morgen verder helpen en wellicht een goed idee om de contracten op dezelfde naam te laten zetten?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X