Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Post van Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Post van Delta


  • #2
    Als er iets aan de hand is met de kabel buitenshuis, dan pakt Delta dat toch op en repareeert zonodig.
    Er is als ik het goed begrijp ( uit je vorige topic) een monteur langs geweest.
    Waarom werd het dan niet meteen verholpen als dat oorzaak was/is voor je instabiele verbinding?

    Reageer


    • #3
      Beste Vaisonne,

      Wat jammer dat je overweegt om over te stappen. Heb je al wel eens op deze website gekeken? Hier kan je zien dat wij bezig zijn met verbeteringen van ons netwerk zodat onze klanten nog beter gebruik kunnen maken van onze diensten. Je geeft aan dat je internet instabiel is. Ik wil je vragen om hiervoor een e-mail te sturen naar [email protected].

      Vermeld hier in:
      - Klantgegevens/contactgegevens
      - Dat je instabiel internet hebt
      - Wat je al gedaan hebt om het op te lossen

      Reageer


      • #4
        En inderdaad het wordt aan 2 topics voor je opgepakt:
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Beste Vaisonne,

        Wat vervelend dat je nog een instabiel netwerk hebt door een monteur die de kabel te veel gestript heeft.
        Stuur even een bericht naar [email protected] en verwijs naar dit topic, dan ga ik kijken of ik je verder kan helpen.

        Reageer


        • #5
          De monteur zei dat Delta nooit een andere kabel zal trekken omdat dat te duur is.
          Ik stuur je de gevraagde gegevens!

          Oeps Oetrol, ik zag m niet verschijnen en dacht dat het topic was gesloten.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X