Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wel verbonden maar geen WiFi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wel verbonden maar geen WiFi

    Bij 2 van onze netwerken kan er wel verbinding worden gemaakt maar is er geen internettoegang. Weet iemand hoe dit komt?

  • #2
    Graag aangeven waarover je beschikt en wat de wensen met nieuwe router zijn.
    Heb je een modem of wifi-modem van Delta?
    Wil je netwerken via wifi-modem verbinding laten maken of via eigen router?
    Hoe staat wifi-modem ingesteld? Bridge? Is dal aingesteld in Mijn Delta?

    Reageer


    • #3
      We hebben een technicolor router die is geinstalleerd door een medewerker. Hij heeft 4 netwerken aangemaakt. 2.4 & 5 voor de begane grond en ook deze 2 voor de eerste verdieping. De laatste 2 zijn degene die niet werken. Ik wil dus inderdaad via dit moden verbinding maken.

      Reageer


      • #4
        Maak je gebruik van het juiste netwerk?
        5 ghz netwerk moet wel door de hardware ondersteund worden.
        Hebben 2.4 en 5 ghz verschillende netwerknamen?

        Reageer


        • #5
          De twee van de benedenverdieping en de twee van de bovenverdieping hebben dezelfde naam en zowel het 2.4 als 5ghz werkt niet boven. Beneden werken ze beide wel

          Reageer


          • #6
            Welk apparaat staat er dan boven?
            Hoe is het met het wifi-modem van verbonden?
            Hoe is het ingesteld?

            Reageer


            • #7
              Ik vermoed dat dit ermee te maken heeft. Als je die TP-Link als accesspoint instelt, is het de bedoeling dat er een kabel van het modem naar het accesspoint loopt.
              Als je hem als draadloze repeater gebruikt moet hij wel binnen het bereik van het modem zijn. Dus ik denk dat je iets moet aanpassen

              Reageer


              • #8
                Het is opgelost, de monteur is langsgeweest! Nog bedankt voor jullie hulp!

                Reageer


                • #9
                  Dat is goed nieuws, Ilse. Wil je nog wel even op Beste antwoord klikken zodat deze vraag als 'beantwoord' wordt gemarkeerd?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X