Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem inloggegevens veranderen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem inloggegevens veranderen


  • #2

    Reageer


    • #3
      Opde epc3040 staat de code onderop als ik me niet vergis, tenzij. Je het veranderd hebt

      Reageer


      • #4
        Je gebruikt nu de eigen router dus niet meer?
        In dat geval heeft fred44nl omschreven wat je moet doen en de inloggegevens aangegeven.
        Log wel even bekabeld in, als je ea wil controleren, instellen dan wel wijzigen.

        Reageer


        • #5
          Ik heb de epc3940ad modem+router gekregen en mijn oude is er tussen uit dus alleen het nieuwe spul van delta . Het gekke is dat ik niet kan inloggen op 192.168.11.1 terwijl ik met Zeelandnetwel gewoon in kan loggen.

          Reageer


          • #6
            als je in het modem wil inloggen, dan moet je als user beheer invullen en als ww zeelandnet (of leeg laten)
            dit heeft niets met het inloggen in Zeelandnet te maken.

            Reageer


            • #7
              ths

              Reageer


              • #8
                Nog even alles op een rijtje: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=291,E=0000061657569061889,K=3007,Sxi =10,case=guid({5EC394CA-DE52-4D23-A137-BBB20C7AEE14}),TS=DeltaNL_2016

                Reageer


                • #9
                  Is het gelukt, eskil2010? Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
                  Alvast bedankt!

                  Reageer


                  • #10
                    Nee ik krijg het niet voor elkaar dus zal ik een monteur laten komen,maar in ieder geval bedankt voor de hulp.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X