Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen WiFi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen WiFi

    Laatste 2 weken valt WiFi vaak weg. Ik heb nog oude modem EPC 3212 met een router van netgear die inmiddels ook bijna 10 jaar oud is zag ik.
    Ik lees dat meeste klanten inmiddels een modem met ingebouwde WiFi hebben van Delta. Kom ik hier ook voor in aanmerking?
    Gr Ivo

  • #2
    Zolang je modem de snelheid van je abonnement kan blijven leveren, zal Zeelandnet dit modem niet vervangen. Uiteraard wel als deze defect is.

    Maar ook hebben we meerdere keren op het Forum gezien, dat wanneer de eigen router aan vervanging toe was, ZeelandNet deze aanbood.

    Stuur een mailtje met dit verzoek naar [email protected] en vermeld je klantgegevens.

    Overigens zijn er nog heel wat klanten die graag de EPC3212 in combinatie met een eigen router blijven gebruiken.
    Een moderne eigen router heeft net wat meer in huis als de combi wifi-router.

    Heb je alleen problemen met wifi, dan kan je ook deze tips nog eens doornemen: https://youtu.be/QcWN_aAaccs en https://youtu.be/QcWN_aAaccs
    Zet bijv. je wifi kanaal op het minst belaste vast op 1, 6 of 11.

    Reageer


    • #3
      Dank u,
      Ik ga met de tips aan de slag.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Misschien wil een Moderator eens naar je modem kijken.
          Heb je dan overdag ook geen Internet als je bekabeld bent aangesloten?

          Reageer


          • #6
            Bij een Netgear router van bijna tien jaar oud heb je nergens een verklaring voor nodig, die is gewoon aan vervanging toe

            Reageer


            • #7
              Ja ik denk dat het probleem vooral bij de router ligt. Die slaat steeds af. Lampjes vallen even uit en dan start ie weer opnieuw op. Modem lampjes blijven gewoon branden.

              Reageer


              • #8
                Stuur een mailtje zoals aangegeven in mijn eerste reactie.
                Dan hoef je niet achter een andere router aan, maar krijg je een wifi-modem.

                Reageer


                • #9
                  Ga ik doen!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X