Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi hotspot werk niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi hotspot werk niet


  • #2

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Wat zijn de juiste encryptie instellingen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeanpaul50
            Wat zijn de juiste encryptie instellingen?
            Bij ZeelandNet lopen ze een beetje achter deze instructies zijn voor IOS 7 en 8. Bij Android-apparaten kun (en moet) je meer handmatig instellen.
            Ik heb zelf geen IOS 11 apparaat bij de hand om te testen of dit nog steeds werkt, misschien iemand anders hier op het forum?

            Reageer


            • #7
              Oh, want bij een Android apparaat (Samsung galaxy 8) kreeg ik dezelfde melding dat het wachtwoord onjuist was... zijn er andere mogelijkheden dat ik toch gebruik kan maken van de WiFi hotspots?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jeanpaul50
                WiFi hotspot werkt helaas niet buitenshuis.
                Wellicht overbodige vraag maar moet je dan niet eerst zelf ook je Zeelandnetaansluiting beschikbaar stellen als hotspot voor anderen?
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                  Wellicht overbodige vraag maar moet je dan niet eerst zelf ook je Zeelandnetaansluiting beschikbaar stellen als hotspot voor anderen?
                  Ja, tenzij je modem in bridge mode staat of geen WifiSpots ondersteunt.
                  Ik denk dat je ook geen inloggegevens ziet als je WifiSpots echt hebt uitgezet?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                    Wellicht overbodige vraag maar moet je dan niet eerst zelf ook je Zeelandnetaansluiting beschikbaar stellen als hotspot voor anderen?
                    Ja, tenzij je modem in bridge mode staat of geen WifiSpots ondersteunt. Ik denk dat je ook geen inloggegevens ziet als je WifiSpots echt hebt uitgezet?
                    I see... bedankt voor deze info.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X