Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen Wifi meer.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen Wifi meer.

    Gisteren na het port for warding heb ik erongeluk de DHCP host setting veranderd.

    hierna konden we niet meer bedraad of met wifi op het netwerk, maar het zond wel uit( geen netwerk toegang op bedraad ( geen ip informatie op telefoon) )

    nu hebben we vandaag de modem gereset, en hebben we het bedraade netwerk weer terug.

    aleen kan ik niet meer inlogen via 192.168.11.1 maar is het 192.168.100.1 gewoorden ( wat dus zou betekenen dat de modem iets als een router in het netwerk ziet en verwacht mijn pc. ( ip config)

    maar als ik nu inlog bij de modem krijg ik letterlijk geen opties om iets te veranderen.


    wat kan ik nu veranderen of doen om het weer naar de '' fabrieks- instellingen'' te krijgen?

  • #2
    Hallo mikeoranje, welkom op het forum.

    Heb je een reset uitgevoerd via het knopje achterop, of heb je het modem alleen opnieuw opgestart?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo mikeoranje, welkom op het forum.

      Heb je een reset uitgevoerd via het knopje achterop, of heb je het modem alleen opnieuw opgestart?
      Voledig gereset, 10 seconden de reset ingedrukt gehouden ( dus niet de wifi knop )

      het gaat trouwens over de EPC 3940 modem/router

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mikeoranje
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo mikeoranje, welkom op het forum.

        Heb je een reset uitgevoerd via het knopje achterop, of heb je het modem alleen opnieuw opgestart?
        Voledig gereset, 10 seconden de reset ingedrukt gehouden ( dus niet de wifi knop )

        het gaat trouwens over de EPC 3940 modem/router
        Mogelijk staat het modem in "Bridgemode". Als dat niet de bedoeling is, omdat je geen eigen/losse router gebruikt, kun je dat via je MijnDelta-account nagaan/wijzigen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Oorspronkelijk gepost door mikeoranje
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Hallo mikeoranje, welkom op het forum.

          Heb je een reset uitgevoerd via het knopje achterop, of heb je het modem alleen opnieuw opgestart?
          Voledig gereset, 10 seconden de reset ingedrukt gehouden ( dus niet de wifi knop )

          het gaat trouwens over de EPC 3940 modem/router
          Mogelijk staat het modem in "Bridgemode". Als dat niet de bedoeling is, omdat je geen eigen/losse router gebruikt, kun je dat via je MijnDelta-account nagaan/wijzigen.

          ook dit is niet het geval, bridgemode staat uit.

          ( heb het al geprobeert aan en uit te zetten met een modem herstart na elke wijziging,bij de laaste poging voor de voledige reset gegaan, ( zlefs modem op nieuw aangemeld op de sps site van zeeland net)

          Reageer


          • #6
            Na een paar restarts is alles wonderbaarlijk weer het oude,

            Alsnog super bedankt Jos!

            Reageer


            • #7
              da's mooi Mike.

              Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X