Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi valt ineens geregeld weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi valt ineens geregeld weg


  • #2
    Misschien werkzaamheden: https://www.delta.nl/sites/default/f...page-001_1.jpg

    Of storingen gekeken? Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=262,E=0000061586018428674,K=8674,Sxi =1,case=guid({DCC970C4-3540-4394-94C5-2DB668158A62}),TS=DeltaNL_2016

    Wat het 2.4 ghz netwerk betreft, staat het kanaal op rouiter ingesteld op 1, 6 of 11?

    Misschien wil een Moderator eens naar je verbinding kijken of er wellicht iets aan de hand is met je modem.

    Reageer


    • #3
      Storingen of werkzaamheden waren er niet in mijn gebied.

      Het kanaal staat op 6 ingesteld, welke zo'n beetje vrij is van andere signalen. Kanaal 1 en 11 zijn drukker. Om te proberen of dit het probleem zou oplossen ben ik zoals gezegd al eens geswitched, maar de verbinding werd alleen trager en het uitvallen dit zich helaas nog steeds voor.

      Reageer


      • #4
        Zie je dan nog wel de wifi leds branden op de EPC3940?
        Zoals hierboven geschreven, wil een moderator je verbinding misschien even nakijken.

        Reageer


        • #5
          De leds branden dan nog inderdaad.

          En bedankt voor het meedenken trouwens

          Reageer


          • #6
            Je hebt geen vaste ip's ingesteld ( maar hardware krijgt automatisch ip toegewezen) zodat we dubbele adressen kunnen uitsluiten?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door RSM
              De leds branden dan nog inderdaad.

              En bedankt voor het meedenken trouwens
              Hoi RSM,

              Ik wil wel even naar de routerinstellingen kijken, maar dan moet ik wel even het password resetten. Is dat accoord?

              Reageer


              • #8
                @Ptrol
                Nee, zulke instellingen ben ik niet aan geweest.

                @Frans
                Prima, dat mag.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door RSM
                  @Ptrol
                  Nee, zulke instellingen ben ik niet aan geweest.

                  @Frans
                  Prima, dat mag.
                  Hoi RSM,

                  Ik heb wel een vermoeden wat de oorzaak kan zijn. Zo te zien gebruik je een Sitecom extender die dezelfde SSID gebruikt als het modem. Dat zou in theorie moeten werken, maar in de praktijk gaat dat nogal eens mis. Om dit te testen zou je 2 dingen kunnen doen:

                  1. De SSID van de extender een andere naam geven
                  2. De extender een tijdje niet gebruiken (dus uit het stopcontact halen)

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Beste RSM,

                      Hoe is het inmiddels met de WiFi verbinding?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X