kan ik ook in aan,merkring komen voor een wifi punt uiteraard tegen betaling als dat noodzakelijk is .
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
WiFi punt
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Je bedoelt het Gratis extra WiFi-punt .
Dat krijgen alleen nieuwe klanten bij het afsluiten van een Alles-In-1 pakket.
Keuze uit: TP-Link AC 1200 Wifi accesspoint
TP-Link WPA8630P Powerline Wifi accesspoint
Je kan dat altijd zelf kopen bij Mediamarkt/BCC/ winkel etc.
-
Oorspronkelijk gepost door divar2kan ik ook in aan,merkring komen voor een wifi punt uiteraard tegen betaling als dat noodzakelijk is .
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolDat is mooi, @Anette.
Kunnen we ook de prijzen voor die producten ergens vinden?
Misschien is ook iets om deze service te vermelden bij info van Delta over Wifi-verbeteren?
Op de website staan de kosten van onze materialen: https://www.delta.nl/materiaalkosten-monteur
Als je de monteur via forumbeheer@zeelandnet.nl aanvraagt, zullen wij ervoor zorgen dat er geen monteurskosten in rekening worden gebracht, bij het plaatsen van een Wifi accesspoint!
Reageer
-
Ik kwam dit tegen, omdat blijkt dat we nauwelijks tot geen wifi hebben op de hobbykamer (zolderverdieping) .
En willen daarom ook graag een extra wifi access point daar hebben. Lees dat ook in ons geval als jarenlange klant, we dan de monteurskosten niet hoeven te betalen.
@Anette
En komen daarom ook graag hiervoor in aanmerking.
Groet Chris
Reageer
-
Een powerline zelf is erg makelijk te installeren.
Je stopt de eerste in je meterkast ( waar de modem staat ) en dan de tweede in de buurt.
Druk op de Pair knop op de eerste en dan ook zo op de tweede, en dan zouden ze gewoon moeten werken als de LAN kabel in de eerste powerline zit.
Heb het ook sinds gisteren en haal zelf max 90-110mbps down en 15 up via het stroomnet op zolderkamer.
Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ? Ik weet het echt niet.
Deze heeft dan geen wifi, maar alleen bedrade functie, daarop zit dan de huidige extender op aangesloten.
Reageer
-
Weet ik maar hier boven staat iets wat ik wel belangrijk vind:
Weet wel dat wij hier geen ondersteuning op bieden en voor onze eigen WiFi-punten wel een monteur kunnen aansturen.
Ik had trouwens geprobeerd mijn reactie te verwijderen, omdat ik maar een nieuw topic geopend had er voor.
Oorspronkelijk gepost door daand12Een powerline zelf is erg makelijk te installeren.
Je stopt de eerste in je meterkast ( waar de modem staat ) en dan de tweede in de buurt.
Druk op de Pair knop op de eerste en dan ook zo op de tweede, en dan zouden ze gewoon moeten werken als de LAN kabel in de eerste powerline zit.
Heb het ook sinds gisteren en haal zelf max 90-110mbps down en 15 up via het stroomnet op zolderkamer.
Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ? Ik weet het echt niet.
Deze heeft dan geen wifi, maar alleen bedrade functie, daarop zit dan de huidige extender op aangesloten.
Reageer
-
[quote=fred44nl]Oorspronkelijk gepost door daand12.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer