Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi punt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi punt

    kan ik ook in aan,merkring komen voor een wifi punt uiteraard tegen betaling als dat noodzakelijk is .

  • #2
    Je bedoelt het Gratis extra WiFi-punt .
    Dat krijgen alleen nieuwe klanten bij het afsluiten van een Alles-In-1 pakket.
    Keuze uit: TP-Link AC 1200 Wifi accesspoint
    TP-Link WPA8630P Powerline Wifi accesspoint

    Je kan dat altijd zelf kopen bij Mediamarkt/BCC/ winkel etc.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door divar2
      kan ik ook in aan,merkring komen voor een wifi punt uiteraard tegen betaling als dat noodzakelijk is .
      www.DELTA.nl/dealers. Weet wel dat wij hier geen ondersteuning op bieden en voor onze eigen WiFi-punten wel een monteur kunnen aansturen.

      Reageer


      • #4
        En die monteur is dan gratis, Anette?

        Reageer


        • #5
          Ja Ptrol, de monteurskosten zijn gratis als je een WiFi-punt laat installeren als extra service vanuit DELTA

          Reageer


          • #6
            Dat is mooi, @Anette.
            Kunnen we ook de prijzen voor die producten ergens vinden?

            Misschien is ook iets om deze service te vermelden bij info van Delta over Wifi-verbeteren?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Dat is mooi, @Anette.
              Kunnen we ook de prijzen voor die producten ergens vinden?

              Misschien is ook iets om deze service te vermelden bij info van Delta over Wifi-verbeteren?
              Dat is een leuke tip Ptrol! Die ga ik doorgeven.

              Op de website staan de kosten van onze materialen: https://www.delta.nl/materiaalkosten-monteur
              Als je de monteur via [email protected] aanvraagt, zullen wij ervoor zorgen dat er geen monteurskosten in rekening worden gebracht, bij het plaatsen van een Wifi accesspoint!

              Reageer


              • #8
                Dank je wel, @Anette.

                Dat is info, waar denk ik best meer klanten wat aan hebben.
                Niet iedereen komt hier terecht.

                Misschien info die behalve bij wifi verbeteren ook in de blauwe balk ergens een plekje zou kunnen vinden.

                Reageer


                • #9
                  Ik kwam dit tegen, omdat blijkt dat we nauwelijks tot geen wifi hebben op de hobbykamer (zolderverdieping) .
                  En willen daarom ook graag een extra wifi access point daar hebben. Lees dat ook in ons geval als jarenlange klant, we dan de monteurskosten niet hoeven te betalen.
                  @Anette
                  En komen daarom ook graag hiervoor in aanmerking.

                  Groet Chris

                  Reageer


                  • #10
                    Een powerline zelf is erg makelijk te installeren.
                    Je stopt de eerste in je meterkast ( waar de modem staat ) en dan de tweede in de buurt.

                    Druk op de Pair knop op de eerste en dan ook zo op de tweede, en dan zouden ze gewoon moeten werken als de LAN kabel in de eerste powerline zit.
                    Heb het ook sinds gisteren en haal zelf max 90-110mbps down en 15 up via het stroomnet op zolderkamer.

                    Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ? Ik weet het echt niet.
                    Deze heeft dan geen wifi, maar alleen bedrade functie, daarop zit dan de huidige extender op aangesloten.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door daand12
                      Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ?
                      in een spotcontactdoos zit radio/TV-ontstoring, waardoor het signaal gedempt wordt.

                      Reageer


                      • #12
                        Weet ik maar hier boven staat iets wat ik wel belangrijk vind:

                        Weet wel dat wij hier geen ondersteuning op bieden en voor onze eigen WiFi-punten wel een monteur kunnen aansturen.

                        Ik had trouwens geprobeerd mijn reactie te verwijderen, omdat ik maar een nieuw topic geopend had er voor.

                        Oorspronkelijk gepost door daand12
                        Een powerline zelf is erg makelijk te installeren.
                        Je stopt de eerste in je meterkast ( waar de modem staat ) en dan de tweede in de buurt.

                        Druk op de Pair knop op de eerste en dan ook zo op de tweede, en dan zouden ze gewoon moeten werken als de LAN kabel in de eerste powerline zit.
                        Heb het ook sinds gisteren en haal zelf max 90-110mbps down en 15 up via het stroomnet op zolderkamer.

                        Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ? Ik weet het echt niet.
                        Deze heeft dan geen wifi, maar alleen bedrade functie, daarop zit dan de huidige extender op aangesloten.
                        en ligt eraan wat voor tp link er zijn er die via stroomnet werken, dus wel via stopcontact. En sommige ook alleen in stopcontact zelf en niet in een verlengdoos.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                          Oorspronkelijk gepost door daand12
                          Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ?
                          in een spotcontactdoos zit radio/TV-ontstoring, waardoor het signaal gedempt wordt.

                          Reageer


                          • #14
                            [quote=fred44nl]
                            Oorspronkelijk gepost door daand12
                            .
                            http://www.allesoverdraadloosinterne...a-stopcontact/

                            Reageer


                            • #15
                              Wat je vooral NIET moet doen is de Powerlines in een stopcontactdoos stoppen, reden ? Ik weet het echt niet.
                              Deze heeft dan geen wifi, maar alleen bedrade functie, daarop zit dan de huidige extender op aangesloten.
                              werken die dan op batterijen ?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X