Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi nee, internet ja

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi nee, internet ja


  • #2
    Brandt wifi led?

    Is na resetten Wifi nog wel ingeschakeld: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=288,E=0000061586102313989,K=9736,Sxi =3,case=guid({8A5371E1-FF94-4392-9E16-AE0D1D44D687}),TS=ZeelandnetNL_2016

    De WiFi knop aan de achterkant van het modem kunt u niet gebruiken om het WiFi-signaal in- of uit te schakelen, staat in bovenstaande link.

    Is netwerknaam/password niet gewijzigd na reset?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Controleer op de voorkant van het modem even of de lampjes bij 2,4 en 5 GHz allebei branden. Zijn ze beide of alleen de 5 GHz uit? Dan staat je Wifi uit in het modem. Log dan via een bekabelde verbinding in op het modem om deze terug in te schakelen.

        De vraag, hoe kan het dan dat deze uit is gegaan, voel ik al aankomen... (Als dit al de oorzaak is.) Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Ik ben een paar uur bezig geweest. Modem nagekeken op lampjes maar er brandt van alles. Van boven naar beneden: Power; Constant groen
          DS: constant groen
          US: constant groen
          online: knippert langzaam groen
          1 en 2 uit
          3 en 4 knippert snel oranje
          2,4G knippert langzaam groen

          Wat de WiFi betreft op tablet: af en toe een verbinding van modem, valt snel weer weg om vervolgens weer over te schakelen naar WiFi-spots. Het laatste is vrijwel constant aanwezig maar zwak. .
          Ook bekabeld internet valt steeds weg. met opstarten van een website is de verbinding weer verbroken. Dan wel weer aan.
          Moet ik ergens in verbindingen of aansluitingen zoeken wat ik vreemd vind omdat het modem veilig staat, vlak bij het aansluitpunt vanuit de straat in de huiskamer. En ik heb hier geen muizen..
          En wat de 2,4 en en 5 GHz betreft: moeten ze allebei branden?? In mijn modeminstellingen (192.168.11.1) staat alleen 2,4 aan

          Reageer


          • #6
            Als ook je bekabelde internetverbinding wegvalt, dan is er meer aan de hand en moeten we ff verder kijken. Het is dan wellicht niet je Wifi die uitvalt, maar je gehele internetverbinding.

            Stuur een mailtje met je gegevens en een kleine omschrijving van het probleem, of een link naar dit topic, naar [email protected], dan kijken we even verder of er uitval zichtbaar is op je verbinding.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X