Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slecht wifi bereik

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slecht wifi bereik


  • #2
    goeie vraag!!

    Reageer


    • #3
      de vraag is zeker goed
      maar in andere topics reeds meerdere keren gesteld.
      en het resultaat is helaas altijd hetzelfde.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door sufferdje
        goeie vraag!!
        Nee hoor. Het is vragen naar de bekende weg.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Wifi is heel erg afhankelijk van de omgeving. En als je idd nieuwe ruiten hebt laten plaatsten, dan zal dat naar alle waarschijnlijkheid de oorzaak zijn dat je nu buiten minder bereik hebt. Ik kan je een Wifimodem toesturen en die kan je dan samen met je huidige router laten samenwerken om een groter netwerk te vormen, maar je geeft al aan geen behoefte te hebben aan een Wifimodem. Ook kan ik een monteur langs sturen, maar die zal ook een Wifimodem plaatsten of een Wifipunt aansluiten, maar daar worden dan kosten voor gerekend.

          Ik kan je een korting aanbieden wanneer je je huidige abonnement een upgrade geeft naar een hoger pakket, maar ik kan je niet zo voorzien van een gratis Wifipunt.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Hoi MatthijsL,

            Ik had dit antwoord al min of meer verwacht.
            Zoals fred44nl al aangeeft is het resultaat vaak hetzelfde.
            Voor nieuwe klanten wordt heel veel gedaan en bestaande klanten kunnen ook wel wat krijgen, maar dan moeten ze wel upgraden naar een hoger abonnement.
            In mijn geval moet ik dan 14 euro per maand betalen, wat neerkomt op 168 euro per jaar.
            Voor dat geld kan ik een behoorlijk aantal repeaters kopen, dus is het upgraden totaal niet interessant.
            Toch jammer en naar mijn idee een gemiste kans.

            Nu kan ik wel gaan roepen dat Delta/Zeelandnet slecht is enzo en dat ik over wil stappen (zoals veel anderen dat wel eens doen), maar dat is helemaal niet het geval. Ik heb vrijwel nooit problemen met mijn verbinding. Wel blijf ik van mening dat jullie, qua service, nog beter kunnen scoren als jullie ook de bestaande klanten niet vergeten.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X