Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi valt steeds weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi valt steeds weg

    MIjn wifi valt de laatste tijd regelmatig weg ,zodat mijn telefoon abonnementen regelmatig te veel belast worden(4G).
    ik heb deze vraag al eerder gesteld en de monteur van zeelandnet bevestigde dat na controle thuis.
    Het signaal fluctueert te vaak van zwak naar erg sterk.
    Hij heeft het modem vervangen van EPC 3940 voor nieuw EPC 3940.
    Het probleem blijft echter nog steeds bestaan.
    Kunnen jullie dat oplossen omdat alle mogelijkheden om signaal te verbeteren thuis al onderzocht zijn.
    Ook regelmatig herstarten helpt niet.
    mvg
    Peter

  • #2
    je zult de lokale omstandigheden moeten verbeteren, bijv. door het plaatsen van een extra access-point.

    Reageer


    • #3
      Tot een jaar geleden was dat niet nodig en was er goede wifi in het hele huis.
      Nu ineens wel dus er moet wat verandert zijn of EPC 3940 produceert minder Wifi signaal.
      Zeker de laatste 4 weken geeft steeds meer problemen.

      Reageer


      • #4
        Misschien kun je de truc met aluminiumfolie eens proberen, Peter?

        Reageer


        • #5
          Het is goed mogelijk dat er in de buurt meer gebruikers van Wifi bij zijn gekomen, of dat er in de buurt een zendmast oid is geplaats, waardoor er nu verstoring optreed.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Heb je nog steeds problemen met de Wifi, dommissep.
            Kun je dan een mail sturen naar [email protected] met daarin je klantgegevens. Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X