Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem EPC3940 komt na resttern/uitzetten niet meer online

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem EPC3940 komt na resttern/uitzetten niet meer online

    Beste,

    Ik heb het modem EPC3940 moeten uitzetten en na aan zetten springen gelijk alle 4 LED's op groen, incl Online LED
    Dit is volgens mij niet goed, is anders dan bij normaal opstarten modem.
    Om vervolgens 2,4 Ghz en 5Ghz LED's aan te zetten moest ik eerder van Zeelandnet een verbinding maken en via browser naar
    HTTP://192.168.11.1, echter krijg ik constant de melding niet bereikbaar, ook niet via een andere browser.
    Ik heb herhaaldelijk de modem aan/uit gezet, maar gelijk zijn alle 4 LED's groen en kan ik niet de in de modem komen om de 2,4 en 5 GHZ op enable te zetten.

    Aangezien het Zondag is....... wat kan ik nu doen?

  • #2
    achter op het modem zit een klein resetknopje.
    druk dat knopje geruime tijd in, tot er aan de voorkant ledjes gaan knipperen.

    Reageer


    • #3
      Hallo Fred,

      Wat is geruime tijd, na 1,5 minuut gebeurt er helaas nog niets?

      Reageer


      • #4
        normaal duurt het resetten niet langer dan 30 sec., o.i.d.
        wat gebeurt er als je de voeding losneemt, het knopje ingedrukt houdt en dan de voeding er weer in, terwijl je het resetknopje "geruime tijd" ingedrukt houdt ??

        Reageer


        • #5
          Helaas weer niets, hierna weer een keer geprobeerd, met/zonder resetten, nog niets.
          Voeding erop alle 4 LED's gelijk aan en groen.

          Reageer


          • #6
            helaas defect.
            stuur een email naar [email protected]
            vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
            dan kan er wellicht morgen een ander modem verstuurd worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              helaas defect.
              stuur een email naar [email protected]
              vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
              dan kan er wellicht morgen een ander modem verstuurd worden.
              Beste Fred,
              Wederom weer bedankt voor de support,
              Zal gelijk een mail sturen
              Jammer dat dit op de zondag moest gebeuren......

              Reageer


              • #8
                Hi Fred,

                Probeer zo juist ook mail te versturen maar dit gaat ook niet meer?
                Is er een telefoonnummer dat ik morgen kan bellen

                Dank

                Reageer


                • #9
                  natuurlijk is er een telefoonnummer: 0118 - 225500

                  https://www.delta.nl/klantenservice

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X