Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi

    gisteren geen internetverbinding via Wifi,vanmorgen gereset,,met laptop ging het prima ,,maar met smartphone verificatieprobleem,,wat nu??

  • #2
    Hallo Nellie, welkom op het forum.

    Kies op de telefoon eens voor netwerk vergeten, maak daarna opnieuw verbinding en log opnieuw in.

    Reageer


    • #3
      hoe doe ik dat dan? ik ga naar instellingen,,klik op wifi,,zie mijn wifi inlogcode,,klik daarop,,en dan wordt er wel een poging ondernomen,,,maar het gaat niet,,,verificatiefout!! dus hoe moet ik netwerk vergeten???

      Reageer


      • #4
        Android?

        Zie; https://veiliginternetten.nl/themes/...pparaat-verwi/

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          ja ,,sorry vergeten erbij te zetten.ga het proberen,,als het lukt meld ik het zeker.

          Reageer


          • #6
            galaxy j5 2016

            Reageer


            • #7
              Is het nog gelukt Nellie?
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Is het nog gelukt Nellie?
                nee jammer genoeg niet,,het moet aan de router liggen volgens de winkel waar de Phone vandaan komt,,ik liep de winkel nog maar in ,,en ,,de smartphone werkte perfect,,,,heb nu mail naar Zeelandnet gestuurd ,,maar weet nu nog niet wat te doen??andere router,,werd geadviseerd!

                Reageer


                • #9
                  Hallo,,,ben blijven zoeken,,,en via de site van galaxy j5 is er voor mij een oplossinggekomen ,moest eens proberen in te loggen met wireless key,,,aangezien ik alles moet opzoeken hoe en wat,,,maar ,,hoera hoera het is me gelukt,,,weer wat geleerd,,wil wel ieder bedanken voor het meedenken en de tijd die er meegemoeid was,,,ik heb er van geleerd,,en ben nu erg blij,,bedankt,, Nellie

                  Reageer


                  • #10
                    Goed om te horen dat het je is gelukt!
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X