Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta wifispots geen verbinding macbookair

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta wifispots geen verbinding macbookair


  • #2
    Kan het te maken hebben met het uitgeschakeld zijn van thuisgebruik: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=442,E=0000061588237189379,K=1911,Sxi =6,case=guid({1496C636-FF8D-41D2-B285-7DD16F98B859}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #3
      Dank voor uw reactie.
      Het kan niet met mijn thuisnetwerk te maken hebben. Ik zit hemelsbreed een km of 2 van mijn modem thuis af.

      Reageer


      • #4
        Kloppen de inloggegevens wel?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Kloppen de inloggegevens wel?
          Ja die kloppen.
          Ik ben op dit moment met mijn ipad wel ingelogd op delta wifispots, met dezelfde gegevens als die ik gebruik en gebruikt heb voor de MacBook.

          Reageer


          • #6
            Jean-Pierre, misschien kun je met Probleemoplossing achterhalen waarom het niet meer werkt.
            Wat ook kan werken is het netwerk 'vergeten' (bij de bekende netwerken verwijderen) en dan opnieuw invoeren.

            Reageer


            • #7
              Ik kon alle apparaten verbinden met Delta WifiSpots behalve 1 smartphone. Alles geprobeerd zonder resultaat. Uiteindelijk het wachtwoord voor Wifispots gewijzigd en ook die 1ne doet het weer. Weet ook niet waarom.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X