Zoutelande - geen internet via wifi. Lampjes blijven regelmatig knipperen ook na diverse keren opnieuw laten opstarten. Weet iemand dit op te lossen?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen internet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door marjavdbHeb geen kabel....alleen wifi.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Ik kan je verbinding nu helaas niet nakijken, maar stuur je gegevens even via een mailtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl en dan pak ik het asap op. Mocht je in de tussentijd nog iemand treffen die wel een bekabelde verbinding kan maken, dan verneem ik graag of dat wel of ook niet werkt.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door marjavdbAdres en relatienummer?
Als 'online' niet brand, dan zal je met een bekabelde verbinding ook geen internet hebben. Dan moet hier waarschijnlijk even een monteur voor langskomen.
Knipperen van lampjes is meestal niet zo'n probleem. Dat wordt het pas wanneer ze uit blijven.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door r0nOorspronkelijk gepost door MatthijsLAls online ook niet brandt, dan zal je met een bekabelde verbinding ook geen internet hebben.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer