Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wifi verbinding op telefoon

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wifi verbinding op telefoon

    We hebben wifi verbinding dus laptop en tablet werken gewoon (signaal is niet optimaal volgens icoon) . Gsm geeft ook aan verbinding te hebben met het netwerk, maar blijft vervolgens "verbinden" en werkt niet. Ook andere GSM maakt geen verbinding

  • #2
    Ook niet als je naast het wifi-modem staat?

    Heb je zowel een 2.4 als 5 GHZ netwerk?
    Zo ja, hebben deze verschillend namen/

    Zo ja, controleer dan of je met het gewenste netwerk verbonden bent.
    Niet alle apparaten kunnen omgaan met een 5 ghz netwerk.

    Reageer


    • #3
      Gek genoeg ook niet als ik bij het modem sta. We zijn wat mij betreft verbonden met het juiste netwerk, danwel alles heeft tot nu toe prima gewerkt, tot vandaag toen ook onze dochter niet meer met haar GSM verbinding kon maken met onze wifi verbinding. Wij zelf dus ook niet meer met de GSM terwijl deze wel gewoon aangfeeft verbonden te zijn met ons netwerk. En wat ook vreemd is. Bij de computerwinkel is onze laptop onlangs gereviseerd en is Mozilla Thunderbird geinstalleerd. We ontvingen daar tot vandaag onze mail probleemloos op. Deze werkt ook niet meer, terwijl de webmail via Zeelandnet wel gewoon werkt

      Reageer


      • #4
        Staat wifi wel aan?
        Achterzijde wifi mode onderaan.

        Reageer


        • #5
          zeker en ook heb ik het modem al enige tijd uitgeschakeld en toen weer aangezet. Met Laptop en tablet geen enkel probleem, deze pakken de verbinding gelijk weer op en werken naar behoren. De gsm geeft aan het netwerk te hebben gevonden en ook verbonden te zijn, maar blijft vervolgens (i phone) aangeven dat hij aan het verbinden is en werkt dus niet

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door zeeuw
            zeker en ook heb ik het modem al enige tijd uitgeschakeld en toen weer aangezet. Met Laptop en tablet geen enkel probleem, deze pakken de verbinding gelijk weer op en werken naar behoren. De gsm geeft aan het netwerk te hebben gevonden en ook verbonden te zijn, maar blijft vervolgens (i phone) aangeven dat hij aan het verbinden is en werkt dus niet
            Laat je telefoon het netwerk eens vergeten en maak daarna opnieuw verbinding (wachtwoord opnieuw invoeren)
            Misschien dat het dan wel lukt..

            Reageer


            • #7
              Telefoon werkt weer maar nu is het internet een drama, upload snelheid 0,48 nu. Ik begrijp dat er aan gewerkt wordt

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door zeeuw
                Telefoon werkt weer maar nu is het internet een drama, upload snelheid 0,48 nu. Ik begrijp dat er aan gewerkt wordt
                Als je ook in Othene noord Terneuzen woont dan wel, daar bleek het namelijk een algemeen probleem te zijn.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X