Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zeer traag internet en veel uitval

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zeer traag internet en veel uitval

    goedendag ik heb zeer vaak dat het internet uitvalt van een paar seconde tot soms enkele minuten zeer vervelend

    nu is het ook nog een zeer traag als we wel internet hebben

    nu doe ik een speed test op internet kom ik op

    84.88 mbps en 9.73 mbps

    op zeelandnet zegt het
    Download 94.35Mbit/s0128
    Upload 10.01Mbit/s032

    ik heb een wifi modem al vele malen gereset

    is er iets veranderd want word er ondertussen beetje moe van

  • #2
    heb je de snelheid draadloos of via een utp-kabel gemeten ??

    Reageer


    • #3
      Ik zit ook met dat zelfde probleem. We zitten momenteel allemaal met heel slechte Modems van DELTA op de kabel, maar er is licht aan de Horizon, volgend jaar wordt alles vervangen door een ander merk en als het goed is dan ook de Glasvezelkabel snelheid te behalen, maar of we dan daarvoor meer moeten betalen weet ik niet. Er waait nu een Zweedse wind bij DELTA....daarom wilt de DELTA dat iedereen nu om gaat voor Digitaal. Analoog werkt niet straks op die nieuwe snelle modem. (nog even moed houden)
      https://tweakers.net/nieuws/127477/d...1-leveren.html

      https://tweakers.net/nieuws/128329/d...gnaal-uit.html

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos Kiser
        We zitten momenteel allemaal met heel slechte Modems van DELTA op de kabel, maar er is licht aan de Horizon, volgend jaar wordt alles vervangen door een ander merk
        zo slecht zijn de huidige modems echt niet.
        en ze worden volgend jaar zeker niet allemaal vervangen.
        waarschijnlijk krijgen alleen abonnementen met nieuwe, hogere snelheden een nieuw modem.

        maar ook hier de vraag: is de snelheid draadloos of bedraad gemeten ??

        Reageer


        • #5
          Hallo forza74,

          de speedtest geeft een prima resultaat als dit over WiFi is gemeten. Via een utp-kabel zou de downloadsnelheid iets dichter tegen de 100mbps aan mogen komen.

          Valt de verbinding op bepaalde afstanden weg of is dit ook direct naast het modem?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos Kiser
            We zitten momenteel allemaal met heel slechte Modems van DELTA op de kabel, maar er is licht aan de Horizon, volgend jaar wordt alles vervangen door een ander merk
            Zoals Fred aangeeft, de modems zijn prima bij gemiddeld gebruik. Uiteraard bestaat er altijd baas boven baas en zijn er routers op de markt die genoeg bereik hebben voor de hele straat, maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan. T.z.t. zullen er nieuwe modems komen en uiteraard gaan deze ook weer een stapje beter zijn dan de huidige.

            Reageer


            • #7
              ik heb het via de kabel gemeten heb op de pc gewoon vaste verbinding alleen de telefoons gebruiken de wifi

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Hoi forza74

                  Stuur ons even je klantgegevens incl een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent naar [email protected]. Dan kijken we je verbinding even na en kunnen evt de melding gelijk doorzetten als dat nodig blijkt.
                  Geef in het mailtje ook even een korte uitleg van het probleem. Wanneer een collega dan de e-mail oppakt, dan weet die ook waarover het gaat.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X